سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 68182
  • بازدید: 523
  • 1403/07/28 - 08:41:34

دبیر سومین جشنواره گردو شهر کلور مطرح کرد:

آداب و رسوم خاص کلور جذاب برای گردشگران

آداب و رسوم خاص کلور جذاب برای گردشگران

دبیر سومین جشنواره گردو شهر کلور گفت: بخش شاهرود و شهر کلور دارای شاخصه‌های خاص در پوشش مردم، زبان تاتی و سایر جذابیت‌ها است که در فصول مختلف گردشگران بی‌شماری را به این منطقه جذب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حسن شهسواری شامگاه جمعه در آیین اختتامیه سومین جشنواره گردو شهر کلور اظهار داشت: این جشنواره باهدف معرفی توانمندی‌های کلور به‌ویژه محصول راهبُردی گردو برگزار شد تا در کنار جاذبه‌های گردشگری و آب‌وهوای بکر و بی‌نظیر بتوانیم این محصول را به‌عنوان برند منطقه بیشتر برای هم‌وطنان معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: بخش شاهرود و شهر کلور دارای شاخصه‌های خاص در پوشش مردم، زبان تاتی و سایر جذابیت‌ها است که در فصول مختلف گردشگران بی‌شماری به این منطقه سفر می‌کنند و با برگزاری سومین جشنواره گردو تلاش کردیم تا در سطح ملی این منطقه را معرفی و به ثبت ملی این رویداد گردشگری کمک کنیم.

شهسواری گفت: ۲۵ غرفه در این رویداد دایر شده بود تا انواع محصولات تولیدی از گردو اعم از حلوای مخصوص، نان و فطیر محلی به مردم عرضه شده و در کنار آن تولیدکنندگان صنایع‌دستی و دستبافت نیز بتوانند تولیدات متنوع خود را ارائه کنند.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • آداب و رسوم خاص کلور جذاب برای گردشگران

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی منهای پنج