سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 68215
  • بازدید: 555
  • 1403/07/30 - 09:36:21

رئیس هیأت‌‌مدیره جامعه آب‌های درمانی اردبیل:

مهروموم گاومیش‌گلی ربطی به خود آبگرم ندارد

مهروموم گاومیش‌گلی ربطی به خود آبگرم ندارد

رئیس هیأت‌‌مدیره جامعه آب‌های درمانی استان اردبیل گفت: مهروموم گاومیش‌گلی ربطی به خود آبگرم ندارد و عدم رعایت موازین بهداشتی محیطی علت مهروموم این آبگرم است.  

رضا آستانی در گفتگو با  گزارش اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با تأکید بر اینکه مهروموم گاومیش‌گلی ربطی به خود آبگرم ندارد، اظهار داشت: عدم رعایت موازین بهداشتی محیطی علت مهروموم این آبگرم است.

 وی تصریح کرد: باید سال آینده در انتخاب مستأجر این آبگرم دقت بیشتری انجام شود.

 رئیس هیأت‌‌مدیره جامعه آب‌های درمانی استان اردبیل تصریح کرد: رعایت بهداشت محیطی و سلامتی مردم از شروط مهم فعالیت آبگرم‌ها است و قطعاً همه باید به این مهم توجه کنند. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از قطب‌های گردشگری کشور و محوریت گردشگری استان نیز آب‌های درمانی سرعین است، بنابراین تمامی مجتمع‌های آب‌درمانی‌ها باید با رعایت موازین و رعایت بهداشت محیطی به فعالیت خود ادامه دهند.

 آستانی گفت: بیشتر آب‌درمانی شهر چشمه‌های بهشتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده و بعضاً در اختیار مستأجران قرار دارد و ازاین‌رو برای اینکه ضرر و زیان ناشی از مهروموم آب‌درمانی‌ها، گردشگری استان را متضرر نکند و همچنین لطمه‌ای به شهرت آبگرم‌های استان وارد نشود، ضروری است حتماً بهداشت محیطی و سایر موازین در آب‌درمانی‌های استان رعایت شود.

 دو روز پیش بود که دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: یک واحد متخلف آب‌درمانی در سرعین به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی مهروموم شده است.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • مهروموم گاومیش‌گلی ربطی به خود آبگرم ندارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو به‌اضافه یک