سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس:

توسعه صنعت گردشگری در گرمی ضروری است

توسعه صنعت گردشگری در گرمی ضروری است

 نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس گفت: توسعه صنعت گردشگری و تخصیص اعتبارات در این زمینه برای شهرستان‌های گرمی و انگوت از طریق وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  محمد خوش‌سیما صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه‌ با پیگیری مشکلات اقتصادی حوزه انتخابیه گرمی و انگوت اظهار داشت: در دیدار با سیمایی صراف، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری، تعیین تکلیف دانشکده دامپزشکی شهرستان گرمی و خروج  آن از حالت راکد علی‌رغم اخذ مجوز و همچنین تأسیس پردیسی از دانشگاه محقق اردبیلی در منطقه مغان به مرکزیت شهرستان گرمی را خواستار شدیم.

 وی افزود: در پی مطالبه کارکنان شیرآلات قهرمان و در راستای کمک به توسعه و تداوم بنگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی در منطقه، در جلسه با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، مشکل تعزیراتی به وجود آمده برای این واحد رفع شد.

 نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس گفت: در این جلسه دیگر مشکلات حوزه تعزیرات در سطح شهرستان‌های گرمی و انگوت نیز مورد بررسی گرفت.

 وی تصریح کرد: در رابطه‌ با چهاربانده کردن محور گرمی_بیله‌سوار و دوبانده کردن پانزده‌کیلومتری ورودی گرمی که به پروژه جاده قفقاز نیز معروف است، وزیر راه و شهرسازی را ملزم به پاسخگویی کردیم و در این زمینه، معاون پارلمانی وزیر با دستور ویژه، بررسی موضوع و حل‌وفصل مسئله مطروحه را از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خواستار شد.

خوش‌سیما در پایان گفت: در جلسه با صالحی امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تخصیص اعتبار ویژه برای توسعه گردشگری و صنعت توریسم در منطقه را پیگیری کردیم که در این‌ رابطه دستور تشکیل کارگروهی از کارشناسان و معاونین و مسئولین این وزارتخانه برای بررسی ظرفیت‌های گردشگری منطقه و تخصیص اعتبارات لازم داده شد.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • توسعه صنعت گردشگری در گرمی ضروری است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده به‌اضافه یک