سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 68245
  • بازدید: 199
  • 1403/08/02 - 11:04:25

ارتفاع برف در نیر به ۸ سانتیمتر رسید؛

بیشترین بارش در کدام نقطه نیر ثبت شد؟

بیشترین بارش در کدام نقطه نیر ثبت شد؟

رئیس اداره هواشناسی سینوپتیک شهرستان نیر گفت: بر اساس داده‌های ثبت شده در ایستگاه‌های باران‌سنجی در اداره هواشناسی این شهرستان، ارتفاع برف نشسته بر زمین در شهر نیر هشت سانتیمتر است که آب حاصل از این برف ۱۵ خواهد بود.

خلقت امینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به میزان بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: بر اساس داده‌های ثبت شده در ایستگاه‌های باران‌سنجی در اداره هواشناسی شهرستان نیر، ارتفاع برف زمین نشسته در شهر نیر ۸ سانتیمتر است که آب حاصل از این برف، ۱۵ میلیمتر خواهد بود. 

وی با اشاره به ایستگاه‌های باران‎سنجی در سایر نقاط شهرستان نیر افزود: ارتفاع برف در روستای اسلام‌آباد از توابع بخش مرکزی ۱۰ سانتیمتر است که آب حاصله از این بارش ۱۲ میلیمتر و در روستای کورعباسلو بارش برف به  ۷سانتیمتر رسید که آب حاصله از این بارش ۱۳ میلیمتر خواهد بود.
 

 رئیس اداره هواشناسی سینوپتیک شهرستان نیر اضافه کرد: در روستاهای بلقیس‌آباد و رضاقلی قشلاقی هم میزان بارش برف ۶ سانتیمتر است که آب حاصله از این بارش در روستای رضاقلی قشلاقی ۸ میلیمتر بوده و در بلقیس‌آباد ۴ میلیمتر آب از اولین بارش برف پاییزی به‌دست‌آمده است.
 

 وی خاطرنشان کرد: در بخش کورائیم بارش برف به یک سانتیمتر رسید که آب حاصله از این بارش ۲ میلیمتر خواهد بود.
 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیشترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعته گذشته در شهرستان‌های نمین (۱۵ میلیمتر) ثبت شده است.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • بیشترین بارش در کدام نقطه نیر ثبت شد؟

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده به‌اضافه چهار