سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 69
  • بازدید: 1,317
  • 1403/06/21 - 20:17:43

نماینده مردم اردبیل در مجلس مطرح کرد:

تضییع حق اردبیل در بهرمندی از مالیات

تضییع حق اردبیل در بهرمندی از مالیات

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: معیار توزیع مالیات بر ارزش‌افزوده باید تغییر کند؛ زیرا حق اردبیل تضییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  علی نیکزاد عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول پل آقاباقر اظهار داشت: در آخرین دیداری که با شهید قاسم سلیمانی داشتم شهید ابومهدی خواستار قرارگاهی همچون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در عراق شد و وجود این قرارگاه خدمات ارزنده‌ای را در سطح کشور را باعث شده است.

 وی افزود: حفظ پارک قره پاچه جز اقدامات ارزنده‌ای بود که به‌عنوان تنفس گاه شهر اردبیل عمل می‌کند و انتقال پادگان اردبیل از دیگر خواسته‌های مردم است که نیاز به همت عظیم مسئولین دارد.

  نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پل شهید رئیسی یکی از اقدامات ارزنده‌ای است که تأثیر زیادی در رفع ترافیک شهری دارد و مراحل آخر این پروژه در حال اجرا است.

 وی با بیان اینکه مالیات بر ارزش‌افزوده باید عادلانه توزیع شود  تصریح کرد:  معیار کثرت جمعیت برای توزیع مالیات بر ارزش‌افزوده عادلانه نبوده و باید به محرومیت استان‌ها نیز توجه شود.

 وی تصریح کرد: به نحوه توزیع کشوری مالیات بر ارزش‌افزوده قطعاً ما اعتراض خواهیم کرد در این نوع  توزیع حق استان اردبیل تضییع می‌شود.

نیکزاد  گفت: ما قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) را به چشم پیمانکار نگاه نمی‌کنیم؛ بلکه به‌عنوان فرماندهی آبادانی شهر در آبادانی ایران اسلامی تلاش می کنند.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • تضییع حق اردبیل در بهرمندی از مالیات

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای نه