سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 84
  • بازدید: 1,318
  • 1403/06/24 - 09:14:10

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر:

مدعیان آزادی بیان فقط به فکر خودشان هستند

مدعیان آزادی بیان فقط به فکر خودشان هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر گفت: اروپایی‌ها فقط داعیه حمایت از حقوق بشر و آزادی بیان را دارند و از این شعار وقتی به نفع خود و در جهت منافع خود باشد، استفاده می‌کنند.

داود آذری فرد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات غزه، اظهار داشت: اروپایی‌ها فقط داعیه حقوق بشر و آزادی بیان را در دنیا دارند و از این شعار وقتی به نفع خود و در جهت منافع خودشان باشد استفاده می‌کنند.

 وی افزود: امروز با این واقعیت انکارناپذیر روبرو هستیم که حقوق بشر بازیچه دست برخی قدرت‌های استکباری غربی شده است، به‌گونه‌ای که در مسابقات ورزشی که ادعا می‌شود سیاسی نیست، مدال طلای بیت سیاح را به بهانه ادای احترام به پرچمی به جز پرچم رسمی (پرچم عزای سیدالشهدا) از او پس می‌گیرند؛ اما در برابر کشتار هزاران نفر در غزه سکوت کرده‌اند.
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به دیسکالیفه شدن صادق بیت سیاح در مسابقات پاراالمپیک گفت: کشورهای اروپایی مدعی این هستند که اروپا مهد دموکراسی و آزادی بیان است؛ ولی در این باره فقط حرف می‌زنند و عملی وجود ندارد.
 وی ادامه داد: پس‌گرفتن طلای بیت سیاح در فرانسه ثابت کرد که اروپا فقط دایه حقوق بشر و آزادی بیان را دارد و از این شعار وقتی به نفع خود و در منافع خود باشد استفاده می‌کنند و موضوع اهمیت پیدا می‌کند.
آذری فرد خاطرنشان کرد: اگر بجای پرچم حضرت ام‌البنین (س) که این ورزشکار کشورمان بعد قهرمانی و برای تشکر و شکرگزاری از آن حضرت و بیان عقاید خود یک پرچم همجنس‌بازی یا پرچم اسرائیل بود آیا مسئولان برگزاری باز این عملکرد را داشتند؟ قطعاً واکنش مدعیان دراین‌خصوص متفاوت از رأی کنونی بود.
 وی با اشاره به استقبال مردم از صادق بیت سیاح ورزشکار پاراالمپیکی کشورمان در فرودگاه گفت: این استقبال باشکوه نشان داد مردم کشورمان روی اعتقاداتشان حساس‌اند و قدردان زحمات ورزشکاران خود هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر تأکید کرد: ورزشکار پارالمپیکی کشورمان در قلب اروپا و کشورهای مدعی آزادی بیان حماسه آفرید و با دیگر دست اروپایی‌ها را رو کرد و ثابت کرد که چگونه طلای او توسط مسئولان پاراالمپیک به‌ناحق ربوده شد.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • مدعیان آزادی بیان فقط به فکر خودشان هستند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه سه