سه‌شنبه 1403/04/19 00:55 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-03-19 12:09 - شماره خبر : 103452 0
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

زمین چمن مصنوعی روستای سلطان‌آباد احداث می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: این زمین به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع در روستای سلطان‌آباد، کار احداثش از امروز کلید خورد و ان‌شاءالله تا هفته دولت با تأمین اعتبارات لازم به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، محمدعلی پهناور صبح امروز در جع خبرنگاران اظهار کرد: این زمین چمن مصنوعی به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع در روستای سلطان‌آباد، کار احداثش از امروز کلید خورد و امید می‌رود تا هفته دولت با تأمین اعتبارات لازم به بهره‌برداری رسیده و در اختیار روستائیان منطقه قرار بگیرد .

وی افزود: احداث زمین چمن مصنوعی برای روستائیان از اهمیت زیادی برخوردار است و این اقدام می‌تواند به بهبود ظاهر و استفاده از فضای ورزشی در روستاها منجر شود و همچنین برای ساکنان فضایی مناسب برای تفریح و ورزش فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: احداث زمین چمن مصنوعی می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی ساکنان روستا کمک کرده و حتی موجب مهاجرت معکوس نیز شود.

وی تصریح کرد: این فضاها می‌توانند به‌عنوان مکان‌های تفریح و ورزش برای جوانان و کودکان خدمت و بهبود سلامت و رفاه آن‌ها را تقویت کنند و همچنین کمک به توسعه گردشگری در روستاها و به‌عنوان یک جاذبه برای بازدیدکنندگان و گردشگران عمل کند. 

در مراسم کلنگ‌زنی عملیات زمین چمن مصنوعی، که در روستای سلطان‌باد از توابع بخش مرکزی شهرستان اردبیل، آغاز شد معاون هماهنگ‌کننده امور عمرانی استانداری، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/4xJDk
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر