سه‌شنبه 1403/04/19 00:19 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-04-04 16:51 - شماره خبر : 103644 0
مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر:

بانک تجارت بدهی سبلان پارچه را پرداخت کرد

مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان گفت: ۲۰۳ میلیارد تومان مطالبات معوق کارکنان و سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد.

 اکبر خدامی در گفتگو خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به نقش پر رنگ این کارخانه در تولید پوشاک گفت: ۲۰۳ میلیارد تومان مطالبات معوق کارکنان و سازمان تأمین اجتماعی و همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان به‌عنوان سرمایه در گردش از سوی بانک پرداخت شد.

 وی افزود: طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت انجام شده است و مصوب شد تمدید قراردادها با راندمان کاری کارگران مطابقت داشته باشد.

 مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر گفت: شرکت تصمیم گرفته با اهدای برخی مزایا بخشی از زحمات کارکنان را جبران کرده و با ایجاد چارت سازمانی و استفاده از نرم‌افزارهای به‌روز بهره‌وری در حوزه نیروی انسانی افزایش خواهد یافت.

 وی ادامه داد: با تکمیل اُورهال این مجموعه شاهد افزایش راندمان تا درصدی خواهیم بود که این امر علاوه بر افزایش تولید؛ اشتغال‌زایی را نیز به دنبال خواهد داشت.

 خدامی با اشاره به اینکه توسعه پایدار و حفظ محیط‌زیست از اولویت‌های این مجموعه است افزود: خروجی پساب شرکت در سال جاری در محدوده استاندارد بوده است.

 مدیرعامل شرکت تجارت دوخت سبلان قطعی برق را از مشکلات پیشروی کارخانه‌ها شهرک صنعتی دانست و گفت: در راستای حل این مشکل باتوجه‌به اینکه هزینه زیادی به تولیدکنندگان وارد می‌کند مقرر شد شرکت اقدام به خرید ژنراتور کند.

 وی خاطرنشان کرد: بِرند تولیدات شرکت با عنوان آرازجین است و سیستم تولید شرکت پنبه است که با انجام عملیات ریسندگی، سایر مراحل تولید و دوخت پارچه انجام می‌شود.

انتهای پیام

بانک تجارت  بدهی سبلان پارچه را پرداخت کرد

خدامی گفت: هفت کارخانه یا سالن بزرگ شامل ورودی پنبه و حلاجی و ریسندگی، پارچه جین، پارچه لی سبز، رنگ، طرح و چاپ، پلیوربافی، دوزندگی و نظایر آن است و انواع تیشرت، لباس زیر، مدرسه، کار، لباس‌های طرح‌دار و ساده، پلیور، شلوار و پوشاک ظریف و ضخیم زنانه، بچگانه و مردانه برای فصول زمستان و بهار تولید می‌شود.
 مدیرعامل شرکت تجارت دوخت سبلان اظهار داشت: در سالن پلیوربافی کارخانه ۶۰ دستگاه ماشین اشتول آلمانی کار می‌کند و حدود ۹۵۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

https://www.sabalanema.ir/short/4ao8E
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر