دوشنبه 1403/04/18 23:47 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 15
1403-04-04 10:44 - شماره خبر : 103642 0
عضو شورای شهر اردبیل:

پروژه تجاری و آموزشی وصال احداث می‌شود

پروژه تجاری و آموزشی وصال که با مشارکت موسسه آموزشی رزمندگان اسلام اجرا خواهد شد که موجب افزایش فضای آموزشی و مدرسه در شهر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حبیب فتحی صبح امروز در یک‌صد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و عید سعید غدیر خم در خصوص لایحه مجوز برای پروژه تجاری و آموزشی وصال گفت: این پروژه یک پروژه مشارکتی با مؤسسه آموزشی رزمندگان اسلام است که اجرای آن موجب افزایش فضای آموزشی و مدرسه در شهر می‌شود.

 وی با بیان اینکه در پروژه تجاری و آموزشی وصال بخش تجاری آن متعلق به شهرداری و بخش آموزشی متعلق به مؤسسه آموزشی رزمندگان اسلام است؛ افزود: این اقدام فرهنگی و آموزشی حرکتی به‌سوی علم و پیشرفت در سطح شهر است.

 عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: این پروژه توسط سازمان مدارس الگوی صالح سپاه حضرت عباس (ع) اجرا می‌شود و بارها شاهد بودیم که در اجرای هر پروژه‌ای که سپاه وارد عمل شده است بمانند پل نیایش و....، پروژه‌ها به‌موقع تحویل شهروندان داده شده است.

 فتحی بیان کرد: اینکه ۹ باب واحد تجاری به شهرداری واگذار شده و شهرداری هیچ دخالتی در مدیریت و یا مالکیت فضای آموزشی این پروژه نخواهد داشت نیز ارزشمند است که امروز با موافقت اعضای شورای شهر لایحه صدور مجوز در خصوص سهم‌الشرکه طرفین بررسی و به تصویب رسید.

 وی با اشاره به تصویب طرح تفصیلی شهر گفت: متأسفانه فقر فضای آموزشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار وجود دارد؛امیدواریم در ادامه این اقدام فرهنگی و آموزشی در این مناطق نیز بر اساس طرح تفصیلی شهر فضای آموزشی را ارتقا بخشیم.

 انتهای پیام/

https://www.sabalanema.ir/short/N2rmW
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر