سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 162
  • بازدید: 1,427
  • 1403/06/28 - 10:45:36

استاد دانشگاه:

مسلمانان با وحدت فریادرس مردم غزه شوند

مسلمانان با وحدت فریادرس مردم غزه شوند

استاد دانشگاه گفت: مسلمانان با وحدت و یکپارچگی فریادرس ملت مظلوم غزه شوند.

 بهنام اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با اشاره به این نکته که مسئله وحدت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شد به سبقه وحدت در اسلام و قرآن اشاره کرد و گفت: البته در دین اسلام از وحدت به‌عنوان امری ضروری صحبت شده و اصل وحدت امت واحده در روابط بین مسلمانان با عناوینی چون برادری، برابری و باتکیه‌بر ضرورت وحدت و دوری از اختلاف و درگیری و تفرقه‌افکنی در قرآن بیان شده و خداوند آن را خواسته است. امروز رهبر انقلاب به این مسئله اهتمام فراوان داشته و تأکید دارند و در برابر فتنه‌انگیزان مواضع آشکاری را عنوان می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه‌ به شرایط فلسطین «وحدت امت اسلامی و نجات غزه مظلوم» شعار هفته وحدت است، اشاره کرد: وظیفه علما، رهبران دینی، دولت‌های مسلمان، مجالس و پارلمان‌های کشورهای اسلامی، سیاستمداران، حقوق‌دانان و صاحبان رسانه است که فریادرس مردم مظلوم فلسطین باشند.

این استاد دانشگاه گفت: اگرچه روزهای سختی را در غزه در حال گذراندن هستیم؛ اما اتحادی که امروز در جهان اسلام در موضوع فلسطین می‌بینیم هیچگاه وجود نداشته است و به‌رغم بعضی کم‌کاری‌های دولت‌های اسلامی شاهد آن هستیم که ملت‌های مسلمان یک حس اتحاد و همراهی و همدلی با یکدیگر را تجربه می‌کنند.

اسدی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی موجب تغییر رفتار استکبار و کشورهای سلطه‌گر شده و می‌تواند گامی در راستای پایان جنگ و پیروزی مردم مظلوم غزه و فلسطین باشد. کشتار مردم غزه به دست صهیونیست‌های غاصب باید دولت‌ها و ملت‌های اسلامی را به خود بیاورد تا دست از اختلاف بردارند و با یکدیگر متحد شوند.

وی در پایاین گفت: هدف اسرائیل و استکبار جهانی، نفوذ در بین مسلمانان و ایجاد نفاق و تفرقه بین کشورهای اسلامی است تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند. اما پیروزی انقلاب اسلامی و تفکر امام خمینی (ره) مانند صاعقه‌ای بر سر اسرائیل جهان‌خوار و ظالم بود.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • مسلمانان با وحدت فریادرس مردم غزه شوند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای ده