سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 409
  • بازدید: 802
  • 1403/07/14 - 08:40:23

نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس:

ملت‌های مسلمان در دام حکومت‌های آپارتاید نیفتند

ملت‌های مسلمان در دام حکومت‌های آپارتاید نیفتند

نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه دیروز ملت‌های مسلمان باتکیه‌بر مفاهیم اسلامی و قرآنی در دام و تله حکومت‌های آپارتایدی مثل اسرائیل و آمریکا نیفتند.

مصطفی افضلی فرد در گفتگو خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: شیوه حکومتی ولایت‌فقیه با سایر حکومت‌های دنیا متفاوت است، مردم‌سالاری دینی با دموکراسی غربی دو تفاوت وجود دارد؛ در مردم‌سالاری دینی محور خداست و آرای مردم مبنی تشکیل حکومت است و تفاوت دوم در حاکمیت دینی آن است که آنکه در رأس کار قرار می‌گیرد باید از عدالت و تقوا برخوردار شود؛ اما در دموکراسی غربی و آمریکا یک انسان تروریست همچون ترامپ سرکار می‌آید.

وی افزود: آثار و برکاتی که در کشور مشاهده می‌کنیم از جمله نتیجه شیوه حکومت توسط فقیه است که حضرت امام سفارش کردند اگر می‌خواهید به کشور آسیب نرسد پشتیبان ولایت‌فقیه باشید.

 نماینده سابق مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پاسخ ایران به رژیم اسرائیل کاملاً با احکام اسلامی و قانون اساسی که بر دفاع مشروع تأکید دارد و هم طبق منشور ۵۱ سازمان ملل متحد که قید شده است کاملاً صحیح و مطابق قوانین بین‌المللی بوده است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه دیروز تهران دشمنان ما از سیاست تفرقه‌اندازی استفاده می‌کنند که این تفرقه شامل تفرقه‌های سیاسی، مذهبی، قومی و زبانی و عناوین مختلف می‌شود و رهبری تأکید کردند که کشورهای ملت‌های مسلمان در دام و تله حکومت‌های آپارتایدی مثل اسرائیل و آمریکا نیفتند چرا که این کشورها با اصل تفرقه انداختند دنبال حکومت‌کردن بر آن کشورها هستند.

استکبار جهانی در پی حذف کامل دین اسلام است
افضلی فرد تأکید کرد: دشمن ایران اسلامی دشمن جهان اسلام است و هدف کشورهای استکباری صرفا مربوط به کشور ایران نیست؛ بلکه با حکومت اسلام مشکل دارند و در پی حذف کامل دین اسلام هستند.

 وی ادامه داد: شیوه‌های دشمن در ضربه‌زدن متفاوت است و از همه ابزارها و شیوه‌ها از جمله جنگ رسانه‌ای و نظامی استفاده می‌کند و هدف ضربه‌زدن به اسلام و فرمان هم از صهیونیست جهانی و آمریکا صادر می‌شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبری در خطبه‌های نمازجمعه به بستن کمربند دفاع و استقلال اشاره کردند که خیلی نکته مهم و قابل‌توجهی است و اگر ما در مقابل دشمن دفاع کنیم نتیجه آن حفظ استقلال است؛ ولی اگر در مقابل دشمن منفعل عمل کنیم و امتیاز بدهیم به عاقبت کشورهایی همچون لیبی و مصر دچار می‌شویم.

 کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: تمامی مواردی که لازم است یک گرو متحد بزرگ با مختصات سیاسی نظامی داشته باشد در شجره طیبه حزب‌الله وجود دارد و در مقال این شجره طیبه، یک شجره خبیثه‌ای بنام رژیم اسرائیل وجود دارد که بی‌ریشه و مصنوعی است که با تلنگری از بن خارج و نابود خواهد شد.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • ملت‌های مسلمان در دام حکومت‌های آپارتاید نیفتند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت منهای ده