سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 233
  • بازدید: 567
  • 1403/07/03 - 07:59:23

استاد علوم سیاسی:

ماهیت رژیم صهیونیستی تروریستی است

ماهیت رژیم صهیونیستی تروریستی است

استاد علوم سیاسی دانشگاه محقق گفت: رژیم صهیونیستی به طور مداوم حقوق بشر را نقض و به بمباران غیرانسانی مناطق مسکونی، مدارس و بیمارستان‌ها ادامه می‌دهد که این نشان‌دهنده اوج توحش و به مرز جنون رسیدن سران این رژیم است.

امیدعلی رعنایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در خصوص حملات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: این حملات نشان‌دهنده عمق بحران در رژیم صهیونیستی است و بار دیگر بر غیرقانونی بودن و جنایت‌کار بودن این رژیم کودک کش صحه می‌گذارد.

 
 وی با اشاره به جنایات 70ساله رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان افزود: این رژیم به طور مداوم حقوق بشر را نقض کرده و به بمباران غیرانسانی مناطق مسکونی، مدارس و بیمارستان‌ها ادامه می‌دهد که این نشان‌دهنده اوج توحش و به مرز جنون رسیدن سران رژیم صهیونیستی است.
 
 رعنایی با انتقاد از بی‌توجهی سازمان‌های بین‌المللی و غربی به جنایات اسرائیل گفت: سازمان‌هایی که با هدف ایجاد صلح و ثبات در جهان ایجاد شده‌اند؛ ولی با سکوت خود در مقابل جنایاتی که علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین انجام می‌شود عملاً به رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایات خود چراغ‌سبز نشان می‌دهند.
 
 وی با ابراز ناراحتی از حادثه انفجار پیجرها و سیستم‌های صوتی در لبنان عنوان کرد: این یک اقدام تروریستی و ضدانسانی بود که منجر به کشته و زخمی‌شدن صدها نفر شد که نشان‌دهنده اوج استیصال رژیم صهیونیستی است.

رعنایی با اشاره به ترور فرماندهان حزب‌الله و فعالان سیاسی در غزه، ادامه داد: سالیان طولانی ما شاهد این اقدامات بزدلانه از سوی رژیم جعلی بوده‌ایم؛ ولی این اقدامات نمی‌تواند اراده مردم مقاوم فلسطین و لبنان را تضعیف کند.
 
 وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مبارزات مردم فلسطین و لبنان علیه رژیم اسرائیل تا نابودی کامل این رژیم و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود ادامه یابد.



انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • ماهیت رژیم صهیونیستی تروریستی است

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده به‌اضافه پنج