سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 68227
  • بازدید: 161
  • 1403/08/01 - 07:31:34

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان عنوان کرد:

سکوت کشورهای اسلامی چراغ‌سبز وحشیگری اسرائیل

سکوت کشورهای اسلامی چراغ‌سبز وحشیگری اسرائیل

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسرائیل نه با حمایت و پشتیبانی آمریکا بلکه به‌خاطر بی‌کفایتی سردمداران کشورهای اسلامی منطقه وحشیگری می‌کند.

آیت‌الله صفری  در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، پیرامون اتفاقات و جنگ بین رژیم کودک‌کش اسرائیل و جبهه مقاومت اظهار داشت: با اینکه یهودیان و مسیحیان با هم دشمن هستند ولی برای شکست جبهه مقاومت و مسلمانان در کنار هم ایستاده‌اند درحالی‌که کشور اسلامی نه‌تنها با هم متحد نیستند بلکه با سکوت و بالاتر از آن با کمک به رژیم کودک کش اسرائیل در صف دشمنان اسلام و جبهه مقاومت قرار گرفته‌اند.

 وی افزود: اسرائیل نه با حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی بلکه به‌خاطر اختلاف و ترس و بی‌کفایتی سردمداران کشورهای اسلامی منطقه سرپا مانده و مرتکب جنایت‌های بی‌سابقه و وحشیانه می‌شود.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن خوب می‌داند مرکز و محور اصلی مقاومت انقلاب اسلامی ایران است، گفت:  به همین خاطر  است که استکبار و کشورهای اروپایی نسبت به انقلاب اسلامی بغض و کینه دارد چراکه  ایران اسلامی همیشه مدافع مظلومان جهان است.

وی ادامه داد: در طول ۲۰۰ سال پیش‌ از این در هر جنگ و درگیری قسمتی از کشور توسط حکام بی‌لیاقت از کشور جدا شد به‌طوری‌که در آخرین نمونه در زمان پهلوی بحرین از ایران جدا شد.

امام‌جمعه گرمی خاطرنشان کرد: دشمن باید متوجه شده باشد که زمان حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود تمام دسیسه‌ها و توطئه‌ها حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد و آزموده را آزمودن خطاست.
 
 وی اظهار داشت: بی‌شک تا زمانی که انقلاب و نظام از آرمان‌های آزادی‌خواهانه خود کوتاه نیاید دشمنی‌ها نیز علیه او ادامه خواهد داشت و ما به‌عنوان ملتی آزاده به خود می‌بالیم که امروز در برابر جهان استکبار یک‌تنه ایستاده‌ایم و این نشان از عزت و شرف ملت ایران دارد.
صفری گفت: دشمن خیال می‌کرد که با شهادت سید حسن نصرالله پرونده حزب‌الله را می‌بندد؛ اما این‌گونه نیست چرا که در رأس حزب‌الله و جبهه مقاومت رهبر عزیزمان قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: درس بزرگ سید مقاومت به همه آزادگان و دوستانش در سراسر دنیا، ایمان و توکل به خداوند متعال و استقامت در مسیر مبارزه با بزرگ‌ترین ظالم دنیا یعنی اسرائیل خون‌آشام و حامی بزرگش آمریکا است و قطعاً این جنایت بزرگ بی‌پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و در رأس آن حزب‌الله لبنان با عزم و اراده قوی‌تر، راه این شهید را برای نابودی رژیم منحوس اسرائیل ادامه خواهند داد و به حول و قوه الهی رژیم جانی و کودک کش با این جنایت سقوطش را تسهیل کرد.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • سکوت کشورهای اسلامی چراغ‌سبز وحشیگری اسرائیل

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده به‌اضافه سه