سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 245
  • بازدید: 501
  • 1403/07/03 - 14:00:22

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل:

نابودی رژیم صهیونیستی بهترین سناریو آینده است

نابودی رژیم صهیونیستی بهترین سناریو آینده است

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است و بهترین سناریو برای آینده منطقه، پایان‌یافتن حیات این رژیم جنایت‌کار است.

محسن پناهیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در خصوص عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان که منجر به شهادت مردم بی‌گناه شد، به تشریح این موضوع پرداخت و اظهار داشت: تک‌تک این اقدامات از سوی رژیم صهیونیستی نشانه‌ای از استیصال و ضعف شدید آنها است.

وی تصریح کرد: این رژیم با ارتکاب چنین جنایاتی تلاش می‌کند بقای خود را در منطقه حفظ کند؛ اما واقعیت آن است که هر اقدام تروریستی تازه‌ای که از سوی این رژیم انجام می‌شود به تسریع فروپاشی آن کمک می‌کند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل اضافه کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند شکستی که رژیم صهیونیستی در جریان طوفان الاقصی متحمل شد، شکستی بود که به‌هیچ‌وجه قابل‌ترمیم نیست و این شکست ضربه‌ای شدید به بدنه رژیم صهیونیستی وارد کرده و شرایط را برای فروپاشی این رژیم آماده کرده است.

وی با اشاره به تأثیر جنایات رژیم صهیونیستی بر افکار عمومی جهان گفت: هر عملی که این رژیم انجام می‌دهد به‌ویژه در مورد جنایاتی که علیه مردم بی‌گناه لبنان، فلسطین و غزه مرتکب می‌شود، لکه ننگی بر تاریخ آنها است و افکار عمومی جهان به‌خوبی ماهیت واقعی این رژیم را درک کرده‌اند و در واکنش به این اقدامات، مردم در کشورهای مختلف به نشانه همدردی با ملت‌های مظلوم، اعتراض می‌کنند.

پناهیان به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرده و گفت: عملیات جنگ الکترونیکی که رژیم صهیونیستی با استفاده از پیجرها در لبنان انجام داد نمونه‌ای از این جنایات است که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند چنین عملیاتی را تأیید کند.

وی افزود: آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به‌عنوان حامیان این جنایات عمل می‌کنند و همچنین سکوت کشورهای عربی در قبال این جنایات به تکمیل این زنجیره کمک می‌کند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل تأکید کرد: این روزها شاهدیم که رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند از این روند جلوگیری کند و بهترین سناریو برای آینده منطقه، پایان‌یافتن حیات این رژیم جنایت‌کار است.

وی در پایان سخنان خود گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند خون‌خواهی مردم مظلوم، حقی عادلانه است که به خواست الهی با برنامه‌ریزی دقیق محقق خواهد شد.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • نابودی رژیم صهیونیستی بهترین سناریو آینده است

دیدگاه‌ها (1)

Salami در تاریخ 1403/07/03 - 23:08:49 گفته:

سگ هار امپر یالیزم در خاور میانه هشدار داده هر جا را لازم باشد غزه میکنیم و غزه فعلی یک استاندارد برای ترساندن تمام دنیا ست. و تمام دانشگاه ها و رسانه ها و احزاب سیاسی اروپا در دست صهیونیست ها ی اروپا یی و آمریکا یی کنترل می شود و تاریخ جنگ ها ی صلیبی را هویت تمدن غرب تعریف کرده و مغز غربی ها را شستشو داده اند و کثیف ترین ملت ها اعراب نوکر خاور میانه که مردم سوریه و مصر و مراکش الجزیره و اردن و عربستان و عراق و کویت و امارات حرامزاده هستند که اراضی ایران را ۱۴۰۰ سال پیش تصرف کردند و امامان شیعه را ایرا نی و خارجی نام گذاشتند و قتل عام کردند و در اراضی اشغالی از منطقه خلیج فارس تا شمال سوریه به ابر قدرت ها پایگاه نظامی دادند و خودشان را سگ نجس امپریالیسم کردند و در امارات و ریاض با پول نفت حرام و تصرفی فا حشه خانه ها درست کردند و مکه را نجس کردند و بی عقلی ایرانی ها که بمب اتم نتوانستند بسازند و فقدان بصیرت در رهبران ایران در ۳۰ سال گذشته عامل اصلی عقب ماندگی بود الان در جنگل زندگی می کنیم قدرت نظا می تصمیم می گیرد و حقوق بشر و عدالت و حق صلح برای همیشه با ظهور امپر یالیزم صهیونیست

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده منهای شش