سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 261
  • بازدید: 486
  • 1403/07/04 - 20:45:48

رئیس دانشگاه علمی کاربردی پارس‌آباد:

ایران همواره در کنار ملت‌های مظلوم قرار دارد

ایران همواره در کنار ملت‌های مظلوم قرار دارد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پارس‌آباد گفت: ایران همیشه با مردم فلسطین، غزه و لبنان همدل و همراه بوده و همواره در کنار ملت‌های مظلوم قرار دارد.

 مظاهر صلحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  اظهار داشت: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به پیجرها و دستگاه‌های صوتی لبنان نشانه استیصال این رژیم است و عجز و ناتوانی اسرائیل را در برابر اراده نستوه جبهه مقاومت نشان می‌دهد.

 وی افزود: این حملات ددمنشانه بار دیگر ثابت کرد اسرائیل هیچ حد و مرزی در حمله به غیرنظامیان قائل نیست و با این اقدام حمله به اهداف غیرنظامی و وسایل ارتباط جمعی خط‌قرمزهای بشری را زیر پا گذاشته و این یک نبرد ناجوانمردانه و کثیف است.

 صلحی با اشاره به واکنش‌های جهانی علیه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: وسایل ارتباط جمعی برای سهولت در کار انسان‌ها تولید شده‌اند؛ ولی این اقدام حمله به پیجرها و دستگاه‌های صوتی نوعی زنگ خطر و هشدار برای کل دنیا بود که بدانند با چه رژیم خطرناکی رودررو هستند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پارس‌آباد، اظهار داشت: ملت ایران همیشه با مردم فلسطین، غزه و لبنان همدل و همراه بوده و ایران همواره و همیشه در کنار ملت‌های مظلوم قرار دارد و از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

وی بر اهمیت صلح تأکید کرد و بیان داشت: ایران کشوری متمدن و صلح‌جو است که در مقابل ظلم و تجاوز ایستادگی خواهد کرد .

این استاد دانشگاه پارس‌آبادی با اشاره به زخمی‌شدن سفیر ایران در عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، گفت: ایران همچنان که در ماجرای ترور شهید زاهدی نشان داد، عبور از خطوط قرمز خود را برنمی‌تابد و پاسخ سنگینی همچون عملیات وعده صادق نشان خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه حمله اخیر رژیم جعلی صهیونیستی با استفاده از پیجرها و دستگاه‌های صوتی، ذات ناپاک و خوی توحش این رژیم را بیش از گذشته آشکار ساخت، خاطرنشان کرد: نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی انکارناپذیر است و این کشور به‌عنوان حامی رژیم صهیونیستی در همه جنایات ریز و درشت این غده سرطانی دخیل است.

اشتراک‌گذاری

  • ایران همواره در کنار ملت‌های مظلوم قرار دارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش منهای هفت