سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 256
  • بازدید: 376
  • 1403/07/04 - 11:38:33

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس خبر داد:

تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای آسفالت راه موران

تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای آسفالت راه موران

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس گفت: سی میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی موران تخصیص داده شد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، محمد خوش‌سیما صبح امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم بهسازی و نوسازی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های گرمی و انگوت گفت: باتوجه‌به شرایط اقلیمی و کوهستانی بودن منطقه موران لازم است مسئولین نسبت به بهسازی راه‌های اصلی و روستایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و اقدام معاون هماهنگی و عمرانی استانداری اردبیل، دستور پرداخت سی میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و روکش آسفالت جاده روستایی موران به اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اردبیل ابلاغ شد.

 امهال وام ۲۲۷ نفر از کشاورزان شهرستان گرمی با مبلغ ۱۴۹ میلیارد ریال

نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت تصریح کرد: پیرو درخواست کشاورزان محترم منطقه در جلسه با دکتر خاوازی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و در پی نطق و درخواست از وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ ۲۵ شهریور، بانک کشاورزی با امهال وام ۹۷ نفر از کشاورزان شهرستان انگوت با مبلغ ۵۵ میلیارد ریال و ۲۲۷ نفر از کشاورزان شهرستان گرمی با مبلغ ۱۴۹ میلیارد ریال موافقت کرد.

 خوش‌سیما ادامه داد: کشاورزان محترم واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به اداره جهاد کشاورزی شهرستان گرمی ادامه مراحل را پیگیری نمایند.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای آسفالت راه موران

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه هشت