سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 259
  • بازدید: 352
  • 1403/07/04 - 12:13:54

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

اسرائیل رژیم ضدانسانی است

اسرائیل رژیم ضدانسانی است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اسرائیل یک شر مطلق، ضداسلام و مسیحیت و در خلاصه کلام رژیم ضدانسانی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در پنجمین همایش ملی تجلیل و تکریم پیش‌کسوتان دفاع مقدس و مقاومت در سالن ولایت برگزار شد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، پایداری و مقاومت را به ما معنا کرد و ما را از تاریکی و ظلمت رها کرد گفت: رهبر معظم انقلاب رهبری مقتدر، مدیر و مدبر و طراح است که ما را به آرزوهای دیرینه رساند و کشور را به‌مانند هشت سال دفاع مقدس در عملیات وعده صادق نیز به جایگاه رفیعی رساند.

وی ایثارگری‌های رزمندگان از انقلاب اسلامی تاکنون را یادآور شد و گفت: امروز که پنجمین آئین تجلیل از ایثار و فداکاری و ازجان‌گذشتگی برگزار می‌شود به‌عنوان مظهر اقتدار و پایداری و مقاومت و حماسه قلمداد می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل ایثار، شجاعت و شهامت رزمندگان ایران در بعد از انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: آن شجاعت و شهامت‌ها برگرفته از قیام کربلا و ۷۲ شهید عاشورا است که زیر بار ظلمت نرفتند.

صدام با دلارهای غربی تجهیز شده بود

وی ادامه داد: صدام به‌عنوان انسانی خودخواه و خودپسند، توسط دلارهای غربی تجهیز شد و با تمام وجود، نیازمندی‌های نیروی زمینی را از طریق قدرت‌های غرب و شرق تضمین کرد؛ اما با شجاعت و شهامت رزمندگان، جنگ قدرت‌های غرب با ایران، به شکست دشمن ختم شد.

محمدی اصل خاطرنشان کرد: آن زمان که مسئولین کشور تا بالاترین سطوح نظیر رئیس‌جمهور رجایی و امثال بهشتی‌ها درگیر مسائل داخلی بودند و نظام تازه شکل‌گرفته بود، تدابیر حکیمانه امام فرزانه انقلاب با جنگی تمام‌عیار، مانع از نفوذ دشمن در کشور شد.

هشت سال دفاع مقدس، پیروزی خون بر شمشیر بود

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، ایمان و اراده رزمندگان را عامل اصلی پیروزی هشت سال دفاع مقدس عنوان کرده و گفت: هیچ‌کدام از دشمنان غربی تصور نمی‌کردند که ارتش، بسیج و نیروهای مردمی  که بسیار خودباور و استکبارستیز بودند، از این جنگ به‌سلامتی عبور کنند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، پیروزی خون بر شمشیر اتفاق افتاد و چیزی که ما را پیروز کرد، سلاح و تجهیزات و نیروی انسانی نبود؛ بلکه راز و نیازها و ایمان عمیق و اراده رزمندگان بود.

هدف رژیم غاصب خاموش‌کردن آتش انقلاب بود

 محمدی اصل با اشاره به جنگ‌های لبنان و غزه اظهار کرد: ضمن تسلیت در رابطه با اتفاقات متعدد در غزه و لبنان و سوریه و عراق و حوادث دیروز، طبق سخن شهید موسی صدر باید گفت که اسرائیل یک شر مطلق، ضداسلام و مسیحیت و در خلاصه کلام رژیم ضدانسانی است.

وی ادامه داد: خاموش‌کردن انقلاب یکی از مولفه‌های این شر مطلق بود؛ اما آتش انقلاب شعله‌ور شد و گسترش یافت و در زیر پرچم اسلام با وحدت امت اسلام و با اتحاد و انسجام، نیروهای بسیاری از عراق و پاکستان و افغانستان، به جنگ با استکبار شتافتند.

پنجمین همایش ملی تجلیل و تکریم پیش‌کسوتان دفاع مقدس و مقاومت، صبح امروز با سخنرانی تصویری رهبر معظم انقلاب و حضور آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، رضا قاسمیان معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل و جمعی از مسئولین، رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران هم‌زمان با سراسر کشور در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.
انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • اسرائیل رژیم ضدانسانی است

دیدگاه‌ها (1)

Salami در تاریخ 1403/07/05 - 00:05:17 گفته:

حضرات . از اخبار قمر در عقرب رفتار اولاد حضرت آدم به وقت امروز . ۱. جناب مو قرمزی در آمریکا انجیل را بلند کرده و گفته ایران را در اولین فرصت تکه تکه خواهم کرد ۲. جناب پوتین خان هم فرمودند با بمب اتم به حساب غرب بزودی خواهد رسید ۳. فرزندان یهودیانی که از تیغ هیتلر فرار کرده بودند تصمیم گرفته اند لبنان را غزه سازی بکنند و هزاران کودک را به اسم سرزمین مقدس بکشند..... خلاصه کی به کیه. بروید بخوابید ببینیم فردا امید هست به اهداف شخصی خود برسیم یا اینکه گیر اوباش خواهیم افتاد البته انبار اسلحه پر شده و قلدر ها هار شده اند و جمعیت زمین باید ۷ میلیارد باشد که از ۸ میلیارد گذشته. خلاصه قسمت الهی هر چه باشد . بزرگترین دشمن بشر قدرت هست یا خود بشر یا ؟؟؟؟؟

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده منهای سه