سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 2677
  • بازدید: 1,396
  • 1391/07/23 - 11:23:19

حمایت از رده های پایه در شهرستان ها الویت کاری فدراسیون والیبال در استانهاست

نایب رییس فدراسیون والیبال گفت : حمایت از آموزش در رده های پایه و ارتقا فنی مربیان درهمه استان ها ازبرنامه های فدراسیون والیبال می باشد و در این راستا فدراسیون ازحضور نیروهای متخصص و پیشکسوتان باتجربه استقبال می کند.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا ، ˈحلیم بردی شرعیˈ روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی استان اردبیل افزود: نظام استعدادیابی منظم و مداوم رابراساس همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش ادامه خواهیم داد تا در آینده نیز روند رو به رشد والیبال ایران ادامه داشته باشد.

او اضافه کرد : والیبال ایران براساس برنامه ریزی های مدون در دهه اخیر جهش مناسبی داشته است و این جهش مدیون انسجام، همدلی و نیروی انسانی کار آمد خانواده والیبال می باشد.

بردی شرعی همچنین گفت : اردبیل پتانسیل معرفی قهرمانان ملی و بین المللی در عرصه ورزش را دارد و ورزشکاران این استان در والیبال نیز می توانند در آینده ای نزدیک و در عرصه های ملی حضور مداوم و درخشان داشته باشند.

احد پازاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مجمع گفت: والیبال اردبیل در دهه های گذشته از قطب های این رشته محسوب می شد و امیدواریم با حمایت های فدراسیون و برنامه ریزی مناسب هئیت والیبال اردبیل به دوران طلایی خود بازگردد.

وی بیان کرد : اداره کل ورزش و جوانان ازهئیت های برنامه محور و فعال حمایت می کند و هئیت والیبال می تواند با ارائه برنامه های خود به ویژه دررده های سنی پایه و جلب حامیان مالی ورزش والیبال استان را به اوج برساند.

درمجمع عسگر تذکری با کسب 17رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس هئیت والیبال استان اردبیل انتخاب شد.


انتهای پیام /

اشتراک‌گذاری

  • حمایت از رده های پایه در شهرستان ها الویت کاری فدراسیون والیبال در استانهاست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه منهای هشت