سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 27
  • بازدید: 2,863
  • 1403/06/19 - 00:00:39

فرماندار سرعین خبر داد:

ورود بیش از یک میلیون مسافر به سرعین

ورود بیش از یک میلیون مسافر به سرعین

فرماندار سرعین از حضور یک میلیون و ۳۴۰ هزار مسافر در این شهرستان خبر داد.

باقر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: آمار ورود گردشگران به سرعین از ۱۰ شهریور تا ۱۷ شهریور حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزار نفر ثبت شده است.

 وی افزود: به لحاظ مدرن‌سازی آب‌درمانی‌ها و افتتاح چندین مجتمع اقامتی به‌ویژه پل مجتمع گردشگری دربند سرعین حضور گردشگران با افزایش چشمگیری مواجه بود.

 فرماندار سرعین گفت: با توجه به اینکه سه مجتمع موج‌های آبی و هتل‌های ۵ ستاره در حال احداث و تکمیل است انتظار می‌رود موج حضور گردشگران در سال‌های آتی رشد مضاعف داشته باشد.

 وی تصریح کرد: در راستای افزایش مدت ماندگاری و تلاش برای جلب رضایت‌مندی گردشگران گرامی تمهیدات لازم در خصوص توسعه پایدار زیرساخت‌های گردشگری باید مدنظر باشد.

 وی با بیان اینکه شب‌های بیدار سرعین در کشور کم‌نظیر است اضافه کرد: در طول تعطیلات شهریور اکثر مراکز اقامتی ثبت شده در سامانه‌های آماری به‌صورت صددرصد تکمیل شده بود.

 باقرزاده گفت: یکی از اولویت‌های مهم گردشگری وجود زیرساخت‌های مناسب از جمله مسیرهای ارتباطی است که دررابطه‌با زحمات استاندار اردبیل و همراهی نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی جاده ارجستان به‌عنوان دومین مسیر ارتباطی مرکز شهرستان در حال تعریض و بهسازی است.

 فرماندار سرعین گفت: مسیر منتهی به دهکده گردشگری دربند سرعین و پیست اسکی آلوارس و اوجور در حال بهسازی و تعریض است که می‌تواند مسیر مهمی برای گردشگری شهرستان شود.

 وی افزود: شهرستان سرعین از نعمت کوه سبلان آبگرم‌های شفابخش را در قلب خود جای‌داده است و برای بهرمندی کوهنوردان از سمت این شهرستان نیز مکاتبات و اقدامات لازم برای احداث پناهگاه صورت‌گرفته است.

 وی اضافه کرد: بخش سبلان سرعین از لحاظ طبیعت و برخورداری از آب‌وهوای خاص در حوزه گردشگری پتانسیل مناسبی برای جذب مسافران را دارد و باید با ترغیب سرمایه‌گذاران برای ایجاد تأسیسات گردشگری در این بخش شاهد ثروت‌آفرینی برای مردم منطقه خواهیم بود.

 انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • ورود بیش از یک میلیون مسافر به سرعین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده به‌اضافه یک