سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 2759
  • بازدید: 1,283
  • 1391/07/24 - 12:01:14

هفته پیوند اولیا و مربیان نمودی از تاثیر دو کانون اثرگذار خانواده و دستگاه تعلیم و تربیت است

استاندار اردبیل گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان نمودی از همکاری دو کانون تاثیر گذار خانواده و دستگاه تعلیم و تربیت است.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا ، اکبر نیکزاد به مناسبت هفته اولیا و مربیان افزود: این هفته فرصت مناسبی برای فراهم کردن هر چه بهتر زمینه های همکاری بین خانه و مدرسه و زمینه ساز کارآمدی هر چه بیش تر طرح ها و برنامه های هدف گذاری شده در آموزش و پرورش است.

وی گفت: همدلی و استفاده از توانایی های فکری ، علمی ، تخصصی و مهارت های والدین و مربیان برای تربیت هر چه بهتر سازندگان آینده میهن اسلامی مشارکت جدی و همه جانبه ای را می طلبد که در یک سوی آن اولیا و در سوی دیگر مربیان در مدرسه هستند.

وی حاصل ارزنده این اصل مهم را تربیت نسلی پویا ، بانشاط ، آگاه ، مومن ، متعهد ، دین مدار ، دانش پژوه و با کفایت در پرتو آموزه های غنی اسلامی دانست که نقشی موثر در سازندگی کشور و استان ایفا خواهند کرد.

استاندار اردبیل با تبریک فرارسیدن این هفته اظهارامیدواری کرده است در سالی که مزین به شعار ˈتولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانیˈ است دستگاه عظیم آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین نهاد تعلیم و تربیت کشور و استان بیش از پیش موجب بالندگی و رشد همه جانبه و تربیت صحیح و اسلامی نسل جوان و فرهنگ ساز تقویت ارتباط همیشگی خانه با مدرسه و پیوند اولیا و مربیان و افزایش دانش خانواده ها باشد تا در پرتو آن فرزندان عزیز میهن اسلامی از دستاوردهای ارزشمند پیوند اولیا و مربیان بهره مند شوند.


انتهای پیام /

اشتراک‌گذاری

  • هفته پیوند اولیا و مربیان نمودی از تاثیر دو کانون اثرگذار خانواده و دستگاه تعلیم و تربیت است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده منهای دو