سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 2801
  • بازدید: 1,024
  • 1391/07/26 - 09:39:34

بستر اشتغال برای زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان اردبیل فراهم شد

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: بستر اشتغال برای همه محکومان جرایم سبک ، غیر عمدی و محکومان مالی زندان های این استان فراهم شده است.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا ، علی جلیلی در جمع مددجویان زندان مرکزی اردبیل از ایجاد زمینه های اشتغال برای مددجویان زندان های استان از طریق انعقاد تفاهم نامه و انجام خدمات کارسپاری مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد.


وی افزود: برای این که در مبارزه با تحریم ها و اقتصاد مقاومتی سهیم باشیم باید در سال تولید ملی کار و سرمایه ایرانی به فکر تولید کار و خدمات و ارتقای سطح علمی باشیم و برای خدمت به اسلام و ایران ازهیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی گفت: تامین امنیت جامعه با نگهداری زندانیان خطرناک در زندان های بسته برای زندان های استان جدا از هدف گذاری در بخش اشتغال نیست و هرگز به دلیل بالا بردن آمار اشتغال زندانیان حاضر به صدور مجوز رای کار توسط شورای طبقه بندی زندان ها برای زندانیان خطرناک و مخل آسایش مردم نیستیم.

وی سیاست زندان های استان در بخش اشتغال را پیشگیری و کاهش آسیب برای زندانیان و خانواده های آنها ذکر کرد و اظهار داشت: زندانیان در مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان که خارج از شهر است و نظارت بر فعالیت و اشتغال زندانیان در این مرکز به دلیل کار جمعی آسان و سهل است مشغول کار می شوند تا بتوانند با کسب روزی حلال بخشی از هزینه های معاش زندگی و تحصیل فرزندان خویش را تامین کنند.

وی از مددجویان خواست با رعایت مقررات و آیین نامه زندان ها در همه برنامه های فرهنگی و آموزشی ، اشتغال و حرفه آموزی شرکت کرده و حضوری فعال داشته باشند.

 مدیرکل زندان های استان اردبیل با حضور در بندهای زندان مرکزی به صورت اتاق به اتاق با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت و مسایل و مشکلات مطروحه زندانیان را بررسی کرد.
انتهای پیام /

 

اشتراک‌گذاری

  • بستر اشتغال برای زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان اردبیل فراهم شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای هفت