سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 2920
  • بازدید: 1,478
  • 1391/07/29 - 15:40:30

جشنواره بازیهای محلی ورزشی در اردبیل برگزار می شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری اولین دوره جشنواره و مسابقات بازیهای محلی ورزشی در اردبیل خبر داد.

 

به گزارش سبلانه سیدابراهیم میرعباسزاده روز شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این جشنواره تحت عنوان "باز باران" و بازیهای کوچه ای و کودکی بویژه بانوان برگزار می شود.

وی زمان برگزاری این جشسنواره را یازدهم و دوازدهم آبان ماه جاری و به مناسبت روز دانش آموز و عید غذیرخم اعلام کرد و افزود: در این مسابقات بانوان 10 تا 25 ساله به بازیهای محلی خواهند پرداخت.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل این رقابتهای جشنواره ای در قالب ورزشهای طناب زنی، رمز خوانی، وسطی، لی لی، پنالت زنی و... برگزار می شود.

وی مکان برگزاری این جشنواره را سالن ورزشی یادگار امام خمینی (ره) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری عنوان کرد و یادآور شد: تیم اخلاق، بانوی اخلاق و نفرات برتر هر رشته نیز تجلیل خواهند شد.

میرعباسزاده احیاء بازهای محلی و سنتی اردبیل، ترویج فرهنگ ورزشهای همگانی، ایجاد زمینه شور و نشاط در جامعه بویژ‍ه خانواده ها و بانوان و جلوگیری از تنبلی کودکان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به سمت استفاده کودکان از بازیهای یارانه ای تحرک در بین افراد با سنین پایین کمتر شده است، عنوان کرد: در این راستا تلاش می کنیم با اجرای برنامه های متنوع تنبلی و کسالت را از شهروندان دور کنیم.
 
انتهای پیام/

 

اشتراک‌گذاری

  • جشنواره بازیهای محلی ورزشی در اردبیل برگزار می شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای سه