سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 3185
  • بازدید: 1,057
  • 1391/08/07 - 12:43:22

شهردار اردبیل خواستار تعیین تکلیف بناهای مخروبه شهر اردبیل شد

شهردار اردبیل خواستار تعیین تکلیف بناهای مخروبه شهر اردبیل شد.

به گزارش سبلانه به نقل از یرنا ، صدیف بدری در جلسه تعیین تکلیف و ساماندهی زمین های بایر ادارات اردبیل افزود: یکی از معضلاتی که در شهر اردبیل وجود دارد و از دیدگاههای مختلف مشکلات متعددی را برای شهر و شهروندان در پی داشته وجود زمین های بایر ادارات مختلف و همچنین بناهای مخروبه در مناطق و محلات شهر است.


وی از معضلات زمین های بایر اردبیل را ایجاد آلودگی های مختلف در سطح شهر دانست و از مسوولان اداراتی که نسبت به ساماندهی زمین های بایر خود بی توجه هستند انتقاد کرد.

وی اظهار داشت: این زمین ها در شهر محلی برای تجمع زباله و نخاله های ساختمانی شده و انباشت زباله علاوه بر نمای بد ، موجب تکثیر جانوران کثیفی همچون گربه ، موش و مگس ، پشه و سوسک می شود و در نهایت عوارض غیر بهداشتی برای شهروندان و به ویژه ساکنان اطراف خواهد داشت.

مهندس بدری از دیگر معضلات این زمین ها را استفاده به عنوان پارکینگ وسایط نقلیه سنگین ذکر کرد و افزود: این امر به خاطر وجود آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث رنجش شهروندان می شود.

شهردار اردبیل وجود زمین های بایر بلاتکلیف و خانه های مخروبه را زمینه ساز تجمع افراد بزهکار و فاسد دانست و گفت: برخی از این خانه های مخروبه زمینه ساز تجمع افراد بزهکار و فاسد است و برخی از آنها نیز به دلیل احتمال ریزش ممکن است خطراتی را برای عابران ببار آورد.

بدری افزود: از دیگر معضلات زمین های بایر در سطح شهر ایجاد نمای نازیبا و زننده بوده و این زمین ها موجب ترغیب افراد برای ساخت و سازهای بی رویه و غیر قانونی و همچنین خرید و فروش غیر قانونی و کلاهبرداری توسط افراد سود جو می شود.

وی نسبت به خودداری ادارات در زمینه ساماندهی زمین های بایر در اسرع وقت هشدار داد در صورت امتناع ادارات ، شهرداری با تشکیل پرونده ، هماهنگی لازم قانونی را انجام خواهد داد و این زمین ها را از مالکیت ادارات خارج خواهد کرد.
 

انتهای پیام /

 

اشتراک‌گذاری

  • شهردار اردبیل خواستار تعیین تکلیف بناهای مخروبه شهر اردبیل شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای سه