سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 3202
  • بازدید: 925
  • 1391/08/07 - 20:54:58

مرزهای مشترک استان اردبیل باکشورهای همسایه به فرصت اقتصادی تبدیل شود

نماینده شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اردبیل از جمله استان های دارای مرزمشترک با کشورهای همسایه است که لازم است در جهت تبدیل این مرزها به فرصت های اقتصادی تلاش شود.

به گزارش سبلانه به نقل از خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین میرقسمت موسوی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور رییس مجلس برگزار شد ،افزود: با اینکه مرزی بودن باید مزیتی برای استان باشد ولی این امر هم اکنون نه تنها فرصت نشده بلکه باعث وارد آمدن ضرر اقتصادی و فرهنگی به استان شده است.

وی بیان کرد: می توان با استفاده از ظرفیت های مرزها در استان اردبیل تهدیدهای فرهنگی و اقتصادی منطقه را به فرصت های داد و ستد اقتصادی تبدیل کرد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه به شهرستان های محروم و رفع مشکلات این مناطق خواستار برنامه ریزی مناسب مسئولان برای رفع مشکلات بیکاری شد.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان گرمی درخصوص آسیب پذیر بودن در برابر حوادث طبیعی و غیرمترقبه از عدم وجود اعتبار برای تامین حداقل امکانات برای خانواده های متضرر انتقاد کرد .

وی همچنین با اشاره به قابلیت های روستاهای شهرستان گرمی ، روستاها را محور توسعه اعلام کرد و افزود: با حل مشکلات روستاییان زمینه افزایش درآمدهای روستاییان مهیا می شود.

انتهای پیام /

 

اشتراک‌گذاری

  • مرزهای مشترک استان اردبیل باکشورهای همسایه به فرصت اقتصادی تبدیل شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده به‌اضافه دو