سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 3225
  • بازدید: 951
  • 1391/08/08 - 12:29:36

همسویی مجلس و دولت راهکار برون ‌رفت بخش خصوصی از مشکلات است

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل، همسویی مجلس و دولت را راهکار برون ‌رفت بخش خصوصی از مشکلات دانست.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، حسین پیرموذن پیش از ظهر امروز در نشست بررسی موانع اقتصاد و تولید در استان اردبیل اظهار داشت: مجلس و دولت تلاش‌های خود را برای حمایت از تولید انجام می‌دهند، اما این حمایت‌ها کافی نیست.

وی ادامه داد: انتظار داریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، مجلس و دولت در کنار هم راهکار‌های اصولی و علمی برای رفع مشکلات عدیده تولید ارائه دهند و همچنین برای رشد و تعالی تولید کشور که محور و پایه اصلی اقتصاد و خود‌کفایی کشور است تلاش‌های مضاعف داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اردبیل و نمایندگان استان ابراز داشت: حضور اعضای کمیسیون صنایع مجلس در استان اردبیل یک فرصت استثنایی برای استان بود.

این مسئول افزود: در این سفر سه روزه بازدید‌هایی از واحد‌های تولیدی استان صورت گرفت و با برگزاری نشست‌های مشترک با حضور بخش خصوصی و دولتی، مشکلات واحد‌های تولیدی و همچنین توانمندی‌های اقتصادی استان برای طرح در سطح ملی و ارائه راهکارهای مناسب برای رشد و تعالی بخش تولید جمع‌بندی شد.

پیرموذن در پایان اذعان داشت: برای تحقق اهداف این سفر جلساتی نیز با حضور وزرای اقتصادی و کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تهران برگزار خواهد شد و ما به صورت جدی پیگیر تحقق برنامه‌ها و اهداف این سفر برای توسعه استان هستیم.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • همسویی مجلس و دولت راهکار برون ‌رفت بخش خصوصی از مشکلات است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه چهار