سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 3248
  • بازدید: 1,672
  • 1391/08/09 - 09:42:56

مبالغ حاصل از فروش کشت و صنعت مغان باید در استان اردبیل سرمایه گذاری شود

استاندار اردبیل گفت: مبالغ حاصل از فروش شرکت و صنعت و دامپروری مغان در صورت واگذاری این مجموعه عظیم به بخش خصوصی باید در استان اردبیل سرمایه گذاری شود.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا، ˈاکبر نیکزادˈ در جمع مدیران دستگاه های اجرایی پارس آباد افزود: اگر قرار باشد این بنگاه بزرگ اقتصادی و صنعتی فروخته شود، از محل وجوه حاصل از فروش آن ، پروژه های مهم کشاورزی و آبیاری با اولویت شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در منطقه اجرا خواهد شد.


وی، بدون اشاره به ارزش ریالی کشت و صنعت مغان ، اظهار کرد: این شرکت سهم بسزایی در میزان تولیدات کشاورزی و صنعتی استان و ایجاد فرصت های شغلی در منطقه دارد.

وی پایاب سد خداآفرین را از طرح های عظیم کشور دانست و گفت: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه، بیش از 62هزار هکتار از اراضی مرتعی و دیم منطقه با استفاده از شیوه ها و سامانه های نوین آبیاری تبدیل به اراضی آبی شده و برای هزاران نفر از جویندگان کار در سطح استان زمینه اشتغال ایجاد خواهد شد.

شرکت کشت و صنعت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، دو هزار و 600 هکتار باغات مدرن میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر از شرکت های منحصر به فرد کشور محسوب می شود.
 

انتهای پیام /

 

اشتراک‌گذاری

  • مبالغ حاصل از فروش کشت و صنعت مغان باید در استان اردبیل سرمایه گذاری شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده به‌اضافه چهار