سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 362
  • بازدید: 567
  • 1403/07/10 - 21:10:50

سردار نوعی‌اقدم:

پیروزی نهایی متعلق به حزب‌الله خواهد بود

پیروزی نهایی متعلق به حزب‌الله خواهد بود

فرمانده جبهه مقاومت گفت: چاشنی اول نابودی رژیم صهیونیستی از خود اسرائیل و توسط ملت اسرائیل خواهد بود و حرکت مضمحل کننده بعدی توسط نیروی مقاومت انجام می‌شود و بی‌تردید پیروزی نهایی متعلق به حزب‌الله خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار رحیم نوعی اقدم در برنامه زنده شبکه سبلان و هم‌زمان با موشک‌باران تلاویو توسط ایران، اظهار داشت: پیروزی نهایی متعلق به حزب‌الله خواهد بود؛ چراکه حزب‌الله یک تفکر است و تا آخر خواهد ماند.

 وی افزود: حزب‌الله با وجود تحریم، تهدید و نفود توسعه یافت و عزت یافت و هیچ ارتشی نمی‌تواند حزب‌الله را خلع سلاح کند.

 فرمانده جبهه مقاومت افزود: به واسطه خطای بی‌حدوحصر و اقدام نامعقول نتانیاهو و به‌خاطر سیاست فعلی این رژیم جعلی کودکش، خود ملت اسرائیل آن را نابود می‌کند.

  وی به فاصله‌ای که در انتقام شهید هنیه اتفاق افتاد، اشاره کرد و گفت: در این فاصله دولت رژیم صهیونیستی از مردم خواست ۶ روز به پناهگاه، پناه ببرند و سپس این ۶ روز دو دوره دیگر نیز تمدید شد و بدین‌گونه عرصه بر ملت اسرائیل تنگ شد و وقتی آستانه تحمل ملت اسرائیل تمام شد به خیابان‌ها آمدند و بی‌اعتمادی و بی‌ثباتی در آنجا شکل گرفت، در واقع همان اتفاقی شکل گرفت که ما دنبال می‌کردیم.

 سردار نوعی اقدم تصریح کرد: محکومیت حرکت جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی الان تنها متعلق به کشورهای اسلامی نیست؛ اکنون ملت‌های مختلف با اعتقادهای متفاوت به واسطه جنایت این رژیم به خیابان‌ها آمده‌اند.

  وی گفت: پیش‌قراول این محکومیت‌ها و به‌تبع آن نابودی اسرائیل در مقیاس تقابل ملت‌ها با حاکمیت‌ها خواهد بود و چاشنی اول نابودی رژیم صهیونیستی از خود اسرائیل و توسط ملت اسرائیل خواهد بود و حرکت مضمحل کننده بعدی توسط نیروی مقاومت انجام می‌شود و بی‌تردید پیروزی نهایی متعلق به حزب‌الله خواهد بود.
 

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • پیروزی نهایی متعلق به حزب‌الله خواهد بود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای شش