سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 385
  • بازدید: 764
  • 1403/07/12 - 09:40:07

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین:

اقتصاد سرعین نیازمند گردشگری پایدار است

اقتصاد سرعین نیازمند گردشگری پایدار است

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین گفت: با توجه به اهمیت توسعه گردشگری در توسعه اقتصادی و درآمدزایی، تلاش می‌شود تا با اتخاذ تمهیدات لازم شهرستان سرعین توسعه گردشگری پایداری داشته باشد.

امید حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با بیان اینکه توسعه گردشگری و حضور گردشگران خارجی نقش بسیار مهمی در ایجاد شغل، رونق کسب و کار، توسعه اقتصادی و درآمدزایی داشته باشد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع کلیه مسئولان شهرستان در تلاش هستند تا شهرستان سرعین توسعه گردشگری پایداری داشته باشد.

 وی افزود: شهرت سرعین و زیرساخت‌های موجود گردشگری در شهر چشمه‌های بهشتی سبب شده تا سالانه حجم قابل‌توجهی از گردشگران از اقصی‌نقاط کشور به این شهرستان سفر کنند، بنابراین همه تلاش‌ها به این سمت است که از این فرصت، روستاهای سرعین نیز بی‌بهره نمانند و ارزش‌افزوده و درآمد صنعت گردشگری شهری در روستاها باعث رونق روستاها نیز بشود.

 مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین تصریح کرد: توسعه آب‌درمانی‌های مدرن، افتتاح چندین مجتمع اقامتی هتل و هتل‌آپارتمان، پیست اسکی آلوارس مهرگان و به‌ویژه پل مجتمع گردشگری دربند سرعین زیرساخت‌هایی است که موجب شده تا حضور گردشگران در سرعین به طرز چشمگیری افزایش یابد.

وی افزود: در شهرستان سرعین ۱۰ها چشمه آبگرم وجود دارد که هرکدام امکانات و شرایط متفاوتی دارند از چشمه آبگرم لوکس گرفته تا چشمه آبگرم ساده و کوچک که به اذعان مراجعان اعجاز آب‌های گرم‌ها این است که انواع بیمارهای مختلف را مداوا کرده است.

حسینی خاطرنشان کرد: چندین پروژه مهم و زیرساختی گردشگری در سرعین در حال اجرا است که از جمله آنها پیست اسکی «اوجور» و پروژه موج‌های آبی است و بی‌تردید با افتتاح این مجموعه‌های جدید انتظار می‌رود ماندگاری مسافران و تعداد آنها نیز افزایش یابد.

 وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش مدت ماندگاری و تلاش برای جلب رضایت‌مندی گردشگران تمهیدات لازم در خصوص توسعه پایدار زیرساخت‌های گردشگری بایستی اتخاذ شود، بیان داشت: از تمام مسئولان شهرستانی و استانی تشکر می‌کنیم که کمک‌های لازم را برای توسعه رونق گردشگری در شهرستان سرعین انجام می‌دهند.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • اقتصاد سرعین نیازمند گردشگری پایدار است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت منهای نه