سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47188
  • بازدید: 73
  • 1403/06/09 - 14:05:26

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد:

تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل مسیر ارجستان

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل مسیر ارجستان در سه‌فاز، تا فصل کاری امسال دوفاز این جاده تکمیل خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، علی نیکزاد صبح امروز در بازدید از پروژه‌های بخش سبلان شهرستان سرعین اظهار داشت: جاده ارجستان به دلیل ناایمن بودن و تصادفاتی که رخ‌داده به جاده مرگ اردبیل مشهور شده و ضروری بود این جاده به جاده ایمن تبدیل شود که در این راستا این جاده به سه قطعه تقسیم شده است که با تکمیل این جاده شاهد افزایش تردد در این مسیر و همچنین کاهش تصادفات جاده‌ای خواهیم بود.
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین عنصر توسعه گردشگری توجه به مؤلفه‌های زیرساختی به‌ویژه در حوزه راه است افزود: با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان که توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تخصیص‌داده‌شده است قطعه اول و سوم این جاده تا پایان فصل کاری به بهره‌برداری رسیده و ۵ کیلومتر میانی این جاده در مرحله بعد تکمیل خواهد شد. 
 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توریستی بودن این جاده و اهمیت آن در بحث گردشگر ادامه داد: در جهت توسعه و جذب گردشگر، جاده سرعین به سمت بیله درق و همچنین ویله درق تا ارجستان تا فصل کاری جاری روکش آسفالت خواهد شد.

 نیکزاد تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۴۰۰ تن قیر رایگان برای شهرداری ایردموسی از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جهت آسفالت معابر این شهر تخصیص‌یافته است.
وی ادامه داد: طی مذاکره با سازمان برنامه بودجه مقرر شد ۲ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان دولت بخشداری ایردموسی (سبلان) اختصاص یابد.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تجهیز ماشین‌آلات شهرداری اردیموسی تسهیلات ۸درصدی در اختیار شهرداری این شهر قرار خواهد گرفت.
نیکزاد با اشاره بر لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌های روستایی افزود: ۲ میلیارد ریال برای روستای کلور جهت اجرای ۵۰۰ متر جدول‌کشی، زیرسازی و آسفالت از ارگان‌های مربوطه اخذ شده است.
 

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل مسیر ارجستان

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت منهای هشت