سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47220
  • بازدید: 58
  • 1403/06/11 - 17:02:30

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

پیگیر رفع موانع فروش محصول سیب‌زمینی اردبیل هستیم

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: پیگیر رفع موانع پیش‌روی فروش محصولات کشاورزی از جمله محصول سیب‌زمینی هستیم و سایر مشکلات روستاهای منطقه را نیز پیگیری خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری امروز در جمع اهالی روستای انزاب اردبیل با تأکید بر رفع مشکلات روستاییان منطقه، اظهار داشت: رویکرد جدیدی در رفع مشکلات روستاها آغاز شده و تلاش می‌کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم. 
 رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ضمن تلاش برای رفع موانع پیش‌روی فروش محصولات کشاورزی استان اردبیل از جمله محصول سیب‌زمینی، به صورت مسئله‌محور و طبق اولویت، رفع سایر مشکلات روستاهای منطقه را نیز پیگیر خواهیم بود.

اهالی روستای انزاب علیا نیز در جریان بازید صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، ضمن تقدیر از رفع تداخل حداقل ۵۰ درصد از اراضی کشاورزی مردم روستا با منابع طبیعی پس از پیگیری نمایندگان بر موارد چون ضرورت تکمیل باقیمانده طرح هادی روستا و امکان بهره‌مندی اهالی از درمانگاه کلخوران تأکید کردند.

همچنین ضرورت تعیین حریم عادلانه رودخانه بالیقلوچای در محدوده زمین‌های کشاورزی روستا از جمله مهم‌ترین خواسته‌هایی مردم روستای انزاب علیا از نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین بود.

 این نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس همچنین در بازدیدهای میدانی خود از روستای انزاب سفلی در جمع اهالی ضمن تشریح اقدامات انجام‌گرفته، در راستای پیگیری رفع مشکلات باقیمانده این روستا، قول مساعد داد.

در این بازدید، مواردی همچون کمبود آب شرب و کشاورزی، تقویت آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت همراه، بازگرداندن حقابه زمین‌های کشاورزی روستا از بالیقلوچای، تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی منطقه و رفع مشکلات فروش محصولات سیب‌زمینی‌کاران از جمله مهم‌ترین نیازهای اهالی روستای انزاب سفلی عنوان شد.

اشتراک‌گذاری

  • پیگیر رفع موانع فروش محصول سیب‌زمینی اردبیل هستیم

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه به‌اضافه نه