سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 89
  • بازدید: 942
  • 1403/06/24 - 10:51:41

نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد:

آسفالت مسیر نوجه‌ده به سولا با 20 میلیارد

آسفالت مسیر نوجه‌ده به سولا با 20 میلیارد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و أخذ بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، مسیر روستاهای نوجه‌ده، کنازق و سولا آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری صبح امروز در جریان بازدید میدانی از محل پروژه، از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی مسیر ۶ کیلومتری نوجه‌ده ـ کنازق ـ سولا به‌دنبال اخذ اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط این نماینده مجلس، خبر داد.

وی پیگیری‌های خود در ارتباط با شروع عملیات اجرایی این طرح و اخذ اعتبارات لازم از سال‌های گذشته را یادآور شد و گفت: با تکمیل راه نوجه‌ده ـ کنازق ـ سولا با تلاش پرسنل زحمت‌کش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد اهالی قدرشناس این روستاها، یک مسیر ارتباطی جدید برای دسترسی آسان به مناطق گردشگری شهرستان نمین به‌خصوص جنگل فندقلو ایجاد خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با قدردانی از همکاری سایر نمایندگان در پیگیری امورات راه‌های روستایی، از اخذ دستور تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی از وزیر راه سابق جهت بهبود وضعیت راه‌های روستایی حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: با جدیت پیگیر رفع مشکلات روستائیان  در این زمینه هستیم.
انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • آسفالت مسیر نوجه‌ده به سولا با 20 میلیارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار به‌اضافه هفت