سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 97
  • بازدید: 1,036
  • 1403/06/25 - 07:26:47

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات کشاورزان اردبیل اولویت مسئولین شود

حل مشکلات کشاورزان اردبیل اولویت مسئولین شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت‌دادن به معیشت مردم در زمان فعلی ضرورت دارد و در استان اردبیل حل مشکلات کشاورزان باید جز برنامه‌های اصلی مسئولین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، احد بیوته شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر مسئولی در هر فرصتی باید در جهت خدمت به مردم استفاده کند و پیشرفت و توسعه استان زمانی سرعت می‌گیرد که در بین مسئولین استانی همدلی وجود داشته باشد.

وی افزود: در جهت ایجاد منافع مشترک استان تقابل جوابگو نیست و باید نمایندگان و مسئولین استانی در جهت پیشرفت استان با یک‌صدایی از منابع ملی استفاده بهینه را انجام دهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بزرگ‌ترین سیاست صداقت است و من فقط بدهکار مردم هستم و امیدوارم بتوانم تا حدودی از دین مردم را جبران کنم و جواب اعتمادشان را بدهم. 

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نمایندگان حق دخالت در انتصابات را ندارند افزود: نمایندگان مجلس اجازه نظارت را دارند و اگر ببینم در مسئولیتی کسی شایسته است حتماً به‌خاطر منافع مردم پیشرفت استان و منطقه اطلاع‌رسانی می‌کنم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اولویت‌دادن به معیشت مردم در زمان فعلی ضرورت دارد و در استان اردبیل حل مشکلات کشاورزان باید جز برنامه‌های اصلی مسئولین باشد.

بیوته تأکید کرد: انتخاب افراد شایسته در مسئولیت‌ها باعث خواهد شد کار نماینده سبک‌تر شود و مردم باید ارتباطشان را نمایندگان قطع نکنند و وجود مردم باعث دلگرمی برای مسئولین است .
وی با بیان اینکه دغدغه تولید ثروت را از مسیر تقویت صنعت گردشگری در این استان داریم و سعی ما بر این خواهد بود تا از نقطه فرهنگی به تولید ثروت اقتصادی برسیم افزود: استان اردبیل ظرفیت‌های فراوانی در راستای سرمایه‌گذاری دارد و باید از همه این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد شغل و کسب‌وکار مناسب بهره‌برداری شود و از مردم می‌خواهیم مشکلات خود را به گوش نمایندگان برسانند تا ماهم در حد اختیاراتمان بتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • حل مشکلات کشاورزان اردبیل اولویت مسئولین شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای دو