سه‌شنبه 1403/04/19 00:07 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-04-04 10:55 - شماره خبر : 103643 0
امام جمعه سرعین:

انتخابات حداکثری قدرت آفرین است

امام جمعه سرعین گفت: حضور مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی قطعاً مؤثر و قدرت آفرین است و ضرورت آن نباید نادیده گرفته شود.

حجت‌الاسلام محمد شیر علیپور در گفتگو با خبرنگار «سبلان ما»، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: مشارکت بالا در انتخابات باعث تجلی نظام و حاکمیت می‌شود و شرکت در انتخابات یعنی رأی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه راه شهیدان است.


وی با بیان اینکه حضور مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی قطعاً مؤثر و قدرت آفرین است و ضرورت آن نباید نادیده گرفته شود اظهار کرد: شرکت باشکوه و حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود در برقراری عدالت و تأمین امنیت و آسایش مؤثر خواهد بود.

امام‌جمعه شهرستان سرعین اضافه کرد: شهید رئیسی در طول سه سال مسئولیت خود تلاش‌های بسیاری انجام داد و تهمت‌های بسیاری را هم شنید؛ اما دست از تلاش و کوشش برنداشت و ما باید امروز این جایگاه را به دست کسی بسپاریم که بتواند در مسیر اسلام و قرآن و ولایت باشد.

شیر علی‌پور مشارکت حداکثری در انتخابات را رأی دوباره ملت ایران به‌نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: شرکت در این رویداد مهم تکمیل‌کننده مسیری است که با حضور میلیونی مردم برای تشییع شهید رئیسی و قدرشناسی از خدمات وی آغاز شد.

وی گفت: انتخابات یکی از بزرگ‌ترین عرصه‌های مشارکت مدنی مردم در تعیین سرنوشت آینده کشور است و حضور پرشور و حداکثری مردم در آن پیشرفت و آبادانی کشور و از طرف دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید می‌کند.

امام‌جمعه سرعین شهید رئیسی را نمونه بارز یک رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر، ولایی، پرتلاش، دلسوز و جهادی دانست و گفت: مردم دقت کنند در انتخابات هشتم تیرماه ریاست‌جمهوری را به دست کسی می‌سپارند باید فردی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد.

شیر علیپور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را حضوری که هم واجب شرعی و هم واجب عقلی خواند و اظهار داشت: به دلیل اینکه این نظام باآن‌همه فداکاری‌ها و تقدیم شهیدان به وجود آمده است حفظ آن واجب است.

انتهای پیام

https://www.sabalanema.ir/short/Vd0A1
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر