سه‌شنبه 1403/04/19 00:15 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-04-04 10:00 - شماره خبر : 103641 0
امام‌جمعه کوثر:

ملت ایران پای صندوق‌های رأی حماسه می‌آفرینند

امام جمعه شهرستان کوثر افزود: بی شک ملت با بصیر ایران نخست با حضور حداکثری و با دوم با انتخاب اصلح، حماسه آفرینی کرده و آینده کشور را به‌درستی رقم خواهند زد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: امید است عید غدیر همانند سال‌های گذشته در شهرستان کوثر به‌صورت گسترده برگزار شود، چرا که عید غدیر عید میثاق با ولایت است.

وی تصریح کرد: غدیر در فرمایش معمار کبیر انقلاب «قدس سره» بالاترین عید و ادامه نبوت است و درواقع این عیدعظیم روز تجدید میثاق با رهبری و روز تجدید عهد با مقام عظمای ولایت است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: واقعه بزرگ با اهداف بزرگی برای ملت و کشور ایران اسلامی در حال رخ‌دادن است، چراکه انتخابات در کشور ما ثمره پیکرهای به خون‌های غلتیدن در کف خیابان‌ها است، فلذا می‌بایست از این دستاورد ملی به‌درستی صیانت کرد.

امام جمعه شهرستان کوثر افزود: بی شک ملت با بصیر ایران نخست با حضور حداکثری و با دوم با انتخاب اصلح آینده کشور را به‌درستی رقم خواهند زد؛ چرا که شرکت در انتخابات، آری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 وی با بیان اینکه نامزدها، ستادها و طرف‌داران آنها می‌بایست پایبند به اخلاق و قانون باشند، گفت: امید است ملت ایران در این صحنه سرنوشت‌ساز که چشم دوست و دشمن به نتایج آن دوخته شده است، با حضور پرشور و انتخاب اصلح خودشان، راه شهدای خدمت را ادامه دهند.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر امنیت سیاسی، اقتصادی واجتماعی  را در گرو انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: رأی ملت یعنی اهتزاز پرچم صلابت و عدالت، حضور قوی و حداکثری ملت ایران در انتخابات قطعاً توطئه‌های دشمنان در سطح بین‌المللی را خنثی و در مقابل توانمندی‌های داخلی را نمایان خواهد ساخت.

 

خبر از: میلاد عسگری

انتهای خبر/

 

https://www.sabalanema.ir/short/NgoO9
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر