سه‌شنبه 1403/04/19 00:12 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-03-29 13:31 - شماره خبر : 103573 0
فرماندار کوثر:

انتخابات پر شوری در کوثر خواهیم داشت

فرماندار کوثر گفت: شور و شعور انتخاباتی در شهرستان کوثر ملموس است و ستادهای تبلیغاتی در این شهرستان شروع به فعالیت کرده‌اند.

 مطلب صادقلو در گفتگوی با خبرنگار پایگاه خبری «سبلان ما»  اظهار کرد: زیرساخت‌های برگزاری  انتخابات ریاست‌جمهوری در چهار اصل با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در سطح شهرستان کوثر آماده شده است.

 وی ادامه داد: کمیته‌ها و احکام آنها صادر و جلسات متعدد هیات نظارت در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در سطح شهرستان تشکیل شده است.

 فرماندار کوثر ضمن اشاره به برگزاری نشست‌های جهاد تبیین گفت: نشست‌های حضوری و مجازی در قالب جهاد تبیین برای کارکنان دولت و عموم مردم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بخصوص رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در سطح شهرستان برگزار شده است.

 رئیس شورای تأمین کوثر با بیان اینکه شور و شعور انتخاباتی در شهرستان ملموس است، اضافه کرد: امروز دو ستاد انتخاباتی در سطح شهرستان کوثر افتتاح خواهد شد که انتظار می‌رود مسئولین ستادها و طرف‌داران آنها در چهارچوب قانون و به‌دور از هرگونه تنش، توهین و اختلاف‌افکنی در برگزاری این انتخابات سرنوشت‌ساز همیار ستاد اجرایی شوند.

 صادقلو با اشاره به شعب فعال ثابت و سیار در شهرستان گفت: در سطح شهرستان کوثر ۶۴ شعبه اخذ رأی وجود دارد که ۳۳ شعبه آن ثابت و ۳۱ شعبه آن سیار است؛ همچنین یک هزارو ۱۰۰ نفر نیز در قالب نمایندگان فرمانداری، نماینده هیات نظارت، نمایندگان نامزدها در برگزاری این انتخابات کمک‌حال هیات اجرایی خواهند بود.

 رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان کوثر افزود: از مردم شهرستان کوثر مسررانه می‌خواهیم تا سرنوشت خود را با انتخاب اصلح خودشان انتخاب کنند تا شاهد شکوفایی و رشد و تعالی کشورمان باشیم.

 فرماندار کوثر در پایان گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم مهم‌ترین رکن در برگزاری سلامت و امنیت انتخابات است که می‌توان در جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک اصل به‌عنوان دموکراسی مطلق از آن یادکرد.

انتهای پیام/

https://www.sabalanema.ir/short/VW1aR
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر