سه‌شنبه 1403/04/19 00:05 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-04-06 11:30 - شماره خبر : 103666 0
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

جامعه تولید در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی، در انتخابات پیشرو حضور حماسی و پرشور خواهند داشت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، هاشم علایی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی، فرصتی است تا مردم بتوانند با انتخاب نماینده خود، در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور نقش مستقیم و تأثیرگذاری داشته باشند.

وی افزود: انتخابات در انقلاب اسلامی ایران، نشان از مشارکت مردمی، دمکراسی در جامعه و اوج شکوه و همبستگی ملت دارد و از این طریق مردم در آینده سیاسی کشور و تعیین سرنوشت خود سهیم می‌شوند.
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تصریح کرد: حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، قوی‌ترین نماد اعتماد مردم به‌نظام سیاسی و امید آنها به پیشرفت و توسعه کشور است که حضور پرشور مردم در این عرصه مهم، زمینه‌های خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن را فراهم خواهد ساخت. 
 وی کارآفرینان و صنعتگران را به‌عنوان جهادگران و سربازان اقتصادی برشمرد که همواره ثابت کرده‌اند پشتیبان نظام و رهبری بوده و در عرصه تولید نیز با کار و تلاش مضاعف و با غلبه بر مشکلات موجود، باعث خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف شده‌اند.
 علایی اظهار داشت: کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به همراه آحاد جامعه و کارگران و مدیران واحدهای تولیدی، در انتخابات پیشرو حضور حماسی و پرشور خواهند داشت تا با نمایش وحدت و غرور ملی، زمینه‌های پیشرفت همه‌جانبه کشور را فراهم سازند.

انتهای پیام/

https://www.sabalanema.ir/short/V172r
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر