دوشنبه 1403/04/18 21:44 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 12
1403-03-22 11:49 - شماره خبر : 103490 0
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان خلخال:

انتخاب رئیس‌جمهور اصلح ضامن پیشرفت کشور است

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان خلخال گفت: اگر مردم با شرکت حداکثری در انتخابات گزینه اصلح را انتخاب کنند جای امیدواری برای حل مشکلات با سرعت و قدرت بیشتر وجود دارد.

عباس عزیزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در خصوص حضور حداکثری در انتخابات، در پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعیین سرنوشت مردم با مشارکت خودشان است و انتخابات بستر مناسبی برای تحقق این هدف است.

 وی به شکل‌گیری دولت قوی در مسیر پیشرفت کشور اشاره کرد وافزود: اگر کشور رئیس‌جمهور توانا و قوی داشته باشد تمامی اقدامات در مسیر پیشرفت و استقلال کشور تحقق می‌یابد و این دولت است که می‌تواند قوانین منسجم و پویا که برای حل مشکلات مختلف کشور است را به‌درستی اجرا کرده و در مسیر رفع مشکلات جامعه در تمام زمینه‌ها بالاخص در بحث اقتصادی، اجتماعی، دفاعی و استقلال کشور اقدامات جدی را انجام دهد.

 معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان خلخال اظهار کرد: از دیگر موارد مهم و تأثیرگذار حضور حداکثری در انتخابات، استقلال سیاسی و نظامی کشور در منطقه و در دفع دشمن است که مردم فهیم کشورمان با درک این تأثیرات همواره حضور گسترده‌ای در تمامی انتخابات داشتند.

وی به وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی برای تبلیغ حضور حداکثری مردم در انتخابات و ایجاد فضای پرشور انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان و ادارات زیرساختی و دیگر ارگان‌ها می‌توانند با ارائه خدمات و انجام وظایف خود البته در طول سال و همه ایام مردم را برای حضور در انتخابات و صحنه‌های سیاسی و اجتماعی امیدوار کنند.

 عزیزی به اهمیت جایگاه رئیس‌جمهور و دولتی کارآمد در رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: میان انتخابات و حل مشکل مردم نسبت مستقیم وجود دارد، بسته به کیفیت نتیجه انتخابات می‌توان به حل مشکل مردم امید داشت؛ اگر مردم با شرکت حداکثری در انتخابات گزینه اصلح را انتخاب کنند جای امیدواری برای حل مشکلات با سرعت و قدرت بیشتر وجود دارد.

انتهای خبر/

 

 

https://www.sabalanema.ir/short/eol8R
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر