سه‌شنبه 1403/04/19 00:37 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-04-06 15:14 - شماره خبر : 103670 0
نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس :

مشارکت حداکثری پشتوانه قوی برای کشور است

نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری باعث مأیوس شدن دشمنان است و پشتوانه نظام و قوی‌تر شدن این کشور اسلامی است و مسئله انتخابات یک مسئله مهم است؛ زیرا نگاه دنیا به ایران است.

محمد خوش‌سیما در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سبلان ما اظهار داشت: همگان وظیفه داریم با حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری و با شاخصه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای پس از شهادت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی خیال کردند جمهوری اسلامی ایران به هم می‌ریزد؛ اما جایگاه و درایت رهبری معظم انقلاب نگذاشت حتی لحظه‌ای در مدیریت کشور خللی ایجاد شود، افزود: همه ما باید توجه داشته باشیم جایگاه ولایت و رهبری در حکومت اسلامی جایگاه مقدسی است و قدر و منزلت آن را حفظ کنیم.

وی افزود: مشارکت حداکثری باعث مأیوس شدن دشمنان است و پشتوانه نظام و قوی‌تر شدن این کشور اسلامی است و مسئله انتخابات یک مسئله مهم است؛ زیرا نگاه دنیا به ایران است.

وی با بیان اینکه رأی تک‌تک ما در تصمیمات کلان کشور تأثیرگذار است خاطرنشان کرد: با هوشیاری و بصیرت کامل باید رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم تا ضمن خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و معاندان داخلی، روند پیشرفت روبه‌جلوی کشور که با دولت مردمی سیزدهم در کشور آغاز شد با آمدن رئیس‌جمهور در تراز ارزش‌های انقلاب اسلامی، در مسیر رویکرد شهید «رئیسی» ادامه پیدا کند.

وی افزود: رهبری دیده‌بان تیزبین این انقلاب است و هرجا سخن آقا بوده پیشرفت کرده‌ایم و نتیجه گوش به حرف بودن به ولی همانند وعده صادق است که با تمام توان در مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

محمد خوش‌سیما گفت: مشارکت مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های گرمی و انگوت استان اردبیل در تمام انتخابات گذشته قابل‌تقدیر و چشمگیر بوده و این بار هم با حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری و با شاخصه‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرد اصلح موردتوجه مردم بصیر خواهد بود.

نماینده کردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در پایان گفت: شخصیتی را برگزینیم که از کدخدا و صهیونیسم ترس نداشته باشد و مدیری باشد که معتقد به اسلام ناب و فردی باتدبیر و با برنامه و آینده‌نگر باشد و ماها نیز نباید درگیر حواشی داخلی شد و باید همه را دعوت به حضور در پای صندوق‌های رأی کنیم.

انتهای پیام/

 

https://www.sabalanema.ir/short/e8Boj
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر