سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 167
  • بازدید: 2,574
  • 1403/06/28 - 14:00:54

استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد:

اتحاد سلاح مسلمانان در مقابل رژیم صهیونیستی

اتحاد سلاح مسلمانان در مقابل رژیم صهیونیستی

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام از جمله رژیم صهیونیستی ضروری است و این اتحاد باید به‌عنوان یک وظیفه دینی و اخلاقی موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید محمد سید سیاح در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، ضمن تبریک هفته وحدت به عموم مسلمانان گفت: دین ما دین اخوت، برادری و وحدت است و در قرآن کریم دعوت به وحدت و نهی از تفرقه تأکید شده است.

وی اضافه کرد: هر بلندگویی که دعوت به تفرقه کند بلندگوی شیطان است و قرآن کریم علاوه بر اینکه مسلمانان را به وحدت دعوت می‌کند تفرقه را نیز جز ابزارهای شیطان می‌داند.

 کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی ادامه داد: امروزه دردی که جهان اسلام از آن رنج می‌برند درد مردم مظلوم غزه و فلسطین است که شیطان بزرگ (رژیم صهیونیستی) چندین دهه است که به مسلمانان و به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین ضربه می‌زند.
 وی بیان کرد: کشور فلسطین که مورد هجوم رژیم صهیونیستی قرار گرفته است دلیل اصلی این جنگ تفرقه بین امت‌های اسلامی است.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: لذا این تفرقه یک ابزار است که استکبار جهانی اهل تسنن را علیه شیعه و همچنین شیعه را علیه اهل تسنن تشویق می‌کند و در واقع منافع آنان تفرقه در بین امت‌های اسلام است.
 وی افزود: لازم است تمام مالکان و حاکمان اسلامی در حول محور فلسطین و در راستای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین متحد شوند؛ چون متحدشدن جز ویژگی‌های امت اسلامی است و بغض، نفرت و شدت را در برابر دشمنان اسلام به کار گیرند.
 مُبَلِغ اسلامی با تأکید بر اینکه اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام از جمله رژیم صهیونیستی ضروری است افزود: این اتحاد باید به‌عنوان یک وظیفه دینی و اخلاقی موردتوجه قرار گیرد.
 وی تأکید کرد: از آنجایی‌ که در هفته وحدت قرار گرفته‌ایم تمامی امت‌ها و تمامی حاکمان اسلامی به آیات نورانی قرآن کریم و همچنین به فرمایش پیامبر اکرم (ص) توجه داشته باشند تا همه ما مسلمانان در حول محور توحید، رسالت و از  قله واحد، کتاب واحد و دین واحد استفاده کنیم تا صفوف مسلمین روزبه‌روز متحدتر شود.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • اتحاد سلاح مسلمانان در مقابل رژیم صهیونیستی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه یک