سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 183
  • بازدید: 950
  • 1403/06/30 - 18:17:23

رئیس پلیس راهنمای و رانندگی اردبیل اعلام کرد:

اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در اردبیل

اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در اردبیل

رئیس پلیس راهنمای و رانندگی اردبیل اعلام کرد: هم‌زمان با مراسم رژه روز ۳۱ شهریورماه تمهیدات ترافیکی در اردبیل اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سید حجت فتاحی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اردبیل در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم رژه روز ۳۱ شهریورماه تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در محل اجرای مراسم و معابر پیرامونی به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

وی گفت:  از ساعت ۲۴:۰۰ جمعه شب توقف هر نوع وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع است در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمای و رانندگی اردبیل تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز شنبه ۳۱ شهریورماه تردد و توقف هر گونه وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی، خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا اتمام مراسم ممنوع است.

وی ادامه داد: درصورتی‌که خودروی همشهریان عزیز به خارج از رینگ هدایت شده باشد، می‌توانند با تماس شماره‌تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل توقف و انتقال خودروی خود مطلع شوند.

فتاحی تأکید: انتظار می‌رود همشهریان و هم استانی‌های عزیز همچون سالیان گذشته خادمان و خدمتگزاران خود در پلیس راهنمایی‌ورانندگی را در جهت هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزارشدن این مراسم یاری کنند.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده به‌اضافه چهار