سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 21
  • بازدید: 1,055
  • 1403/06/18 - 08:13:05

فرماندار نیر اعلام کرد:

ورود بیش از نیم میلیون مسافر به نیر

ورود بیش از نیم میلیون مسافر به نیر

فرماندار شهرستان نیر از ورود ۵۵۰ هزار مسافر در طول تعطیلات هفته گذشته خبر داد.

علیرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  در خصوص حضور مسافران تابستانی در شهرستان نیر گفت: شهرستان نیر به‌خاطر موقعیت استراتژیک و طبیعی و موقعیت جغرافیایی مناسب و آب‌وهوای مطلوب در تابستان و تعطیلات رسمی، مملو از مسافر می‌شود.

وی افزود: با آغاز جشنواره آش و غذاهای بومی محلی در شهرستان نیر مشکل کمبود جای پارک وسیله نقلیه مسافرین محترم بود که با ارائه پارکینگ در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر این معضل حل شد.

فرماندار شهرستان نیز اظهار داشت: شهرستان نیر به‌خاطر موقعیت مکانی که دارد راه ارتباطی وصل کردن استان اردبیل با شمال غرب است و گفتنی است دروازه و جاده ترانزیتی اردبیل به‌حساب می‌آید.

وی افزود: در روزهای اخیر مسئولان استانی و شهرستانی از جشنواره بازدید کردند و تعداد مسافرین و وسیله نقلیه در سطح شهرستان نیر ۹۵۱ هزار گزارش شده است.

حسینی گفت: در شهرستان نیر علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده نعمت‌های خدادادی نصیب این شهرستان شده است که از نظر گردشگری جزو شهرستان برتر به‌حساب می‌آید و فقط و فقط نیاز به توجه و رسیدگی مسئولان را می‌طلبد.

وی افزود: مسئولان استانی از شهرستان و منطقه نمونه گردشگری بولاغلار دیدن کردند و کشور آذربایجان غرفه در جشنواره آش شهرستان دارد.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • ورود بیش از نیم میلیون مسافر به نیر

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده منهای هشت