سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 3297
  • بازدید: 1,085
  • 1391/08/10 - 11:06:35

35 درصد تعهد اشتغال در اردبیل عملیاتی شده است

استاندار اردبیل از تحقق 35 درصدی تعهد اشتغال استان اردبیل در سال 91 خبر داد.

به گزارش سبلانه ، اکبر نیکزاد در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل که با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت هفتمین ماه از سال از تعهد 43 هزار و 907 نفر اشتغال استان اردبیل تنها برای 15 هزار و 502 نفر اشتغال مولد ایجاد شده است.

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل به عقب‌ماندگی 25 درصدی در ایجاد فرصت‌های اشتغال اشاره کرد و گفت: ما باید در این مقطع از سال، 60 درصد تعهد اشتغال خود را انجام می‌دادیم.

نیکزاد تصریح کرد: همچنان از این برنامه عقب هستیم و اگر تا شب عید هم شبانه روزی تلاش کنیم شاید رسیدن به سقف واقعی اشتغال سخت و دشوار باشد.

این مسئول با قدردانی از حمایت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از طرح‌های اشتغالزا در استان‌های مختلف، ابراز داشت: بنده در دو ماهی که در این استان مسئولیت استانداری را پذیرفته‌ام نهایت همدلی و همکاری را توسط بانک‌ها و دستگاه‌ها شاهد بودم که انتظار می‌رود آهنگ حرکت در این استان همچنان روبه جلو باشد.

به گزارش فارس ، نیکزاد روند کار را نسبت به سابق امید بخش و با آهنگ خوب ارزیابی کرد و گفت: ما نیز می‌دانیم بیشترین دغدغه مسئولان، دولت و خانواده‌ها بحث اشتغال و کارآفرینی جوانان است که تسهیل در این زمینه به تقویت جبهه تولید و باروری اقتصاد کمک می‌کند.

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل اذعان داشت: البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب راه نرفته بسیاری داریم که باید به سرعت انجام دهیم تا تعهد اشتغال‌مان واقعی و حقیقی باشد.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • 35 درصد تعهد اشتغال در اردبیل عملیاتی شده است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست به‌اضافه دو