سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 465
  • بازدید: 575
  • 1403/07/17 - 09:25:57

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مطالبات روستائیان و عشایر باید تأمین شود

مطالبات روستائیان و عشایر باید تأمین شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: ما نمایندگان تلاش خواهیم کرد تا مطالبات روستائیان و عشایر تأمین شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح دیدار با مسئولان عالی کشور اظهار داشت: در دیدار با غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران دستور تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات منابع ملی و قیر رایگان مازاد بر سهم استان برای کمک به اجرای طرح‌های هادی روستایی در سطح شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین اخذ شد.

 اخذ دستور تخصص اعتبار به طرح‌های هادی روستایی 

وی تصریح کرد: به دنبال پیگیری‌های مستمر قبلی ضمن اخذ دستور کمک به رفع مشکلات جمعی از اهالی شریف شهر آراللو در ارتباط با قطعات تفکیکی بنیاد مسکن در این شهر نوپا، دستور تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به اجرای طرح‌های هادی روستایی در سطح این سه شهرستان‌ها شد. 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با تبریک «روز ملی روستا و عشایر» تصریح کرد: این روز فرصت مغتنمی است تا سهم و نقش ارزشمند این قشر سخت‌کوش و پرتلاش از جامعه را در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور گرامی بداریم، چراکه روستائیان و عشایر همواره با کار و تلاش خود، نماد بارزی از استقامت، محبت و همدلی در جامعه ما بوده‌اند.

جامعه بدون وجود روستائیان و عشایر ناقص و نامتوازن خواهد بود

 وی خاطرنشان کرد: طبیعت بکر و سرمایه‌های فرهنگی غنی روستاها و مناطق عشایری گنجینه‌ای برای کشور هستند و عشق به خاک و کوشش برای توسعه پایدار کشور از ویژگی‌های بارز این دو قشر زحمت‌کش است؛ آن‌ها با حفظ هویت فرهنگی و سنت‌های ملی، پایداری این سرزمین را نیز تضمین می‌کنند و به‌عنوان حافظان طبیعت و محیط‌زیست، نقشی کلیدی در حفاظت از منابع طبیعی دارند.
 
 بدری با بیان اینکه اهتمام بیشتری به حقوق و مطالبات روستائیان و عشایر صورت گیرد، تصریح کرد: ما نمایندگان به‌عنوان خادمان ملت شریف ایران در خانه ملت تلاش خواهیم کرد شرایطی فراهم شود که آنان با آرامش و آسایش در مخاطرات زندگی خود، به شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های خود ادامه دهند.
 
 وی گفت: جامعه ما در تمامی ابعاد بدون وجود روستائیان و عشایر ناقص و نامتوازن خواهد بود، پس لازم است که با هم به ارتقای زندگی آنها و حفظ این گنجینه‌های انسانی بیندیشیم و در این مسیر تلاش کنیم.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • مطالبات روستائیان و عشایر باید تأمین شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار منهای دو