سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 51
  • بازدید: 3,149
  • 1403/06/20 - 13:59:39

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

آب شرب پارس‌آباد آلوده نیست

آب شرب پارس‌آباد آلوده نیست

نماینده مردم پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار در مجلس گفت: نتایج بررسی‌ها نشان داد که هیچ نگرانی از بابت مسمومیت یا آلودگی خاص در آب پارس‌آباد وجود ندارد.

ابراهیم فهیمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  در خصوص تدابیر اخاذ شده برای رفع مشکل آب آشامیدنی در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در جلسه‌ای که با شورای تأمین شهرستان در فرمانداری برگزار شد، موضوع بوی نامطبوع آب و مسائل مربوط به آب شرب مورد بررسی قرار گرفت و در این جلسه، جوانب مختلف موضوع بررسی و بازدید میدانی از کانال‌های آب‌رسان، پمپاژها، حوضچه‌ها و تصفیه‌خانه‌ها انجام شد و همچنین گزارش‌های تخصصی از مسئولین تصفیه‌خانه‌ها و شبکه بهداشت شهرستان نیز دریافت شد.

آب پارس‌آباد آلوده نیست

وی افزود: نتایج بررسی‌ها نشان داد که هیچ نگرانی از بابت مسمومیت یا آلودگی خاص در آب پارس‌آباد وجود ندارد و نگرانی‌های مطرح شده به دلیل سیلاب‌های اخیر، سرریز آب از سدها و مشکلاتی در کانال اصلی آب مغان بود که این مشکلات نیز اکنون رفع شده است.
نماینده مردم پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار در مجلس تصریح کرد: بوی نامطبوع آب در پارس‌آباد ناشی عواملی ذکر شده بود که با اقدامات انجام شده، به طور قابل‌توجهی این بوی بد کاهش‌یافته و در برخی مناطق از بین رفته است و تصفیه‌خانه‌ها نیز تمهیداتی برای رفع نواقص اندیشیده‌اند و در حال حاضر هیچ نگرانی وجود ندارد.
 

 تلاش برای بهره‌مندی شهروندان ۴ شهرستان سد عمارت

وی در خصوص انتقال آب شرب از سد عمارت به چهار شهرستان پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار و جعفرآباد تصریح کرد: شعار انتخاباتی ما بر استفاده از آب سد عمارت بود که این آب از چشمه‌های ییلاق‌ها و برف سبلان تأمین می‌شود و هدف ما این است که شهرهای اصلاندوز، پارس‌آباد و بیله‌سوار و جعفرآباد و همچنین خانواده‌ها در منازل و صنایع خود از این منبع آبی بهره‌مند شوند.

 جمعه این هفته بود که امام‌جمعه موقت پارس‌آباد با انتقاد از بوی نامطبوع آب شرب در شهرستان پارس‌آباد، در تریبون نمازجمعه گفت: طعم و بوی آب شرب پارس‌آباد غیرقابل‌تحمل است و ما انتظار داریم مسئولین استانی بدون توجیه و با حفظ شأن و احترام مردم شهرستان پارس‌آباد این مسئله را حل کنند.
به گفته حجت‌الاسلام‌ حسن باقری برای حل مشکل آب شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز و جعفرآباد می‌توانند از سد عمارت بهترین آب را به این شهرستان‌ها انتقال دهند.

 امام‌جمعه موقت پارس‌آباد تصریح کرده بود: علی‌رغم سخنان فراوان در مورد آزمایش‌ها و سالم‌بودن آب رود ارس ما همچنان روی این مسئله بحث داریم و معتقدیم واقعیت برخلاف حرف‌هایی است که گفته می‌شود و ما از مسئولین می‌خواهیم به فکر آب شرب از سد عمارت باشند.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • آب شرب پارس‌آباد آلوده نیست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج به‌اضافه هشت