پنج‌شنبه 1403/04/14 13:13 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 9
1403-04-11 12:57 - شماره خبر : 103745 0
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان:

اردبیل مهد استعداد در فوتبال است

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: استان اردبیل استعدادهای زیادی را در حوزه فوتبال به کشورمان معرفی کرده است و می‌توان گفت اردبیل مهد استعداد در فوتبال است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، عباس چمنیان ظهر امروز در حاشیه طرح استعدادیابی فوتبال نوجوانان که در ورزشگاه تختی برگزار شد گفت: استان اردبیل جز استان‌های اولی بود که از طرح استعدادیابی استقبال کرد و با برنامه‌ریزی مناسب هیات فوتبال استان اردبیل توانستیم طرح استعدادیابی را در این استان اجرا کنیم.

 وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰ استان از سراسر کشور در طرح استعدادیابی حضور خواهند داشت افزود: حضور مربیان تیم ملی در استان‌ها باعث می‌شود بازیکنان مستعد وبا انگیزه بتوانند دیده شوند و باتوجه‌به اینکه زمان کوتاهی تا بازی‌های آسیایی باقی‌مانده است این راه بهترین راهکار برای انتخاب بازیکنان است.

 سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: نفرات منتخب تیم ملی نوجوانان به اردوی آماده‌سازی مسابقات مقدماتی آسیا که به میزبانی کشور اردن برگزار می شود اعزام  خواهند شد.

وی تصریح کرد: تیم کشورمان در گروه A با اردن، سوریه، هنگ‌کنگ و کره شمالی هم‌گروه شده است و مسابقات این گروه از ۲۸ مهر تا ۶ آبان سال جاری برگزار خواهد شد.

چمنیان با اشاره به قرعه سخت تیم ملی نوجوانان در مسابقات مقدماتی آسیا گفت: باتوجه‌به بازی‌های سخت تیم ملی در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا استعدادیابی خوب و استفاده از بازیکنان حرفه‌ای ضروری است.

وی بیان داشت: کار سخنی در پیش داریم؛ ولی باتوجه‌به ظرفیت‌های که در کشور داریم امیدوار هستیم به مقامی که شایسته نام کشورمان است دست پیدا کرده و از اعتبار نام کشورمان با سعود به مرحله نهایی دفاع کنیم.

 سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ادامه داد: باتوجه‌به ظرفیت کم تیم ملی بازیکنانی که دعوت نمی‌شوند باید باانگیزه بیشتر این مسیر را ادامه بدهند؛ چون دعوت‌نشدن به تم ملی پایان کار نیست؛ بلکه شروعی دوباره برای ادامه این مسیر است.

 وی تصریح کرد: ۸۰ فوتبالیست از استان اردبیل به این طرح استعدادیابی دعوت شده‌اند و اردبیل در مقایسه با سایر استان‌ها حرف زیادی برای گفتن دارد .

اردبیل مهد استعداد در فوتبال است
اردبیل مهد استعداد در فوتبال است
https://www.sabalanema.ir/short/VJd5q
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر