پنج‌شنبه 1403/04/14 13:27 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 9
1403-04-12 10:51 - شماره خبر : 103751 0
دادستان مرکز استان اردبیل خبر داد:

سوغات ضدفرهنگی باکو به دارالارشاد اردبیل

دادستان مرکز استان اردبیل دستور مهروموم محل برگزاری مراسم هنجارشکنانه و غیرقانونی رقص و آواز داملا، خواننده مشهور اهل باکو را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  جلال آفاقی امروز در جمع خبرنگاران، درباره دستور مهروموم محل برگزاری مراسم هنجارشکنانه و غیرقانونی رقص و آواز داملا، خواننده مشهور اهل باکو، گفت: احترام به ارزش‌ها و قوانین هر کشور توسط اتباع خارجی جزو اصول مسلم است.

 وی افزود: این تبعه آذربایجانی معروف از حسن‌نظر و اعتماد کشور ایران در پذیرش ورود و مهمان‌نوازی سوءاستفاده کرده و با نقض قوانین و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و نادیده‌گرفتن فرهنگ اسلامی حاکم موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی و ترویج فساد را فراهم کرده است.

 دادستان مرکز استان اردبیل به اقدامات قضایی صورت‌گرفته دراین‌خصوص اشاره کرده، افزود: باتوجه‌به مطالبه گسترده هم‌وطنان از دستگاه قضایی موضوع با جدیت در حال پیگیری است و با عوامل دخیل نیز به‌شدت برخورد خواهد شد.

 وی گفت: «داملا» خواننده معروف اهل باکو در چند روز اخیر با سفر به ایران و اجرای برنامه بدون درنظرگرفتن قوانین جمهوری اسلامی ایران و هنجارشکنی به‌ویژه با پوشش نیمه‌عریان و ظاهرشدن در ملاء‌عام، موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی و گلایه‌مندی شهروندان و هم‌وطنان و اقشار مختلف را فراهم کرده است.

 

 انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/NEq9n
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر