پنج‌شنبه 1403/04/14 13:18 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 9
1403-04-12 09:15 - شماره خبر : 103749 0
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مشارکت مردمی در انتخابات پشتوانه کشور است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت ملت عزیزمان در انتخابات پشتوانه قوی برای کشور است و مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی کار نیمه‌تمام را تمام خواهند کرد.

 احد بیوته در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: مردم اردبیل با حضور خود در پای صندوق‌های رأی در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری نشان دادند که همواره در صحنه هستند و از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و نخواهند گذاشت نظام و انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

 وی افزود: حضور کاندیدها در انتخابات ریاست‌جمهوری از طیف‌های مختلف این امکان را به مردم می‌دهد تا با سلایق خود رئیس‌جمهور آینده را انتخاب کنند و از خصوصیات مهم جمهوری اسلامی همین احترام و ارج‌نهادن به آرای مردم است.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح دنیا علاوه بر اینکه می‌خواهند کشورمان شکست بخورد؛ بلکه خودشان هم تمام تلاششان را می‌کنند تا این نظام شکست بخورد ولی نمی‌دانند که مردم پشتوانه این نظام هستند و نخواهند گذاشت خون شهیدان پایمال شود.

 بیوته ادامه داد: آرای مردم میزان ارادت آنها به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در دور دوم انتخابات نیز مردم ما با حضوری پررنگ‌تر از دور اول کار ناتمام هشت تیر را تمام کرده و علاوه بر تعیین رئیس‌جمهور خود، نشان خواهند داد پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌اند.

 وی با شاره به اینکه مسئولین در قبال مردم وظیفه دارند مشکلات آنها را حل کنند افزود: ما یک خانواده‌ایم و باید با اتحاد و کنار هم بود مشکلات کشور را حل کرده و ثابت کنیم وطن‌دوست هستیم و به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند هستیم.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بیان کرد: ضروری است در مقطع حساس کنونی باهم در راستای اعتلای کشورمان تلاش کنیم نگذاریم دیگران برای ما تصمیم بگیرند و با اشتیاق و حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی ثابت کنیم به دنیا ایرانی‌ها وطن‌فروش نیستند و در راه وطن و توسعه ایرانی بااقتدار از جان خویش هم می‌گذرند همان‌گونه که شهیدان والامقام این کارا انجام دادند.

انتهای پیام/

 

 

 

https://www.sabalanema.ir/short/4xRJX
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر