پنج‌شنبه 1403/04/14 13:30 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 9
1403-04-12 09:36 - شماره خبر : 103750 0
مدرس حوزه علمیه شهرستان اردبیل:

گفتمان و اطرافیان کاندیداها شاخص انتخاب شود

مدرس حوزه علمیه شهرستان اردبیل گفت: همه مردم باید تمامی مناظرات و تمامی کلمات این دو کاندید را بشنوند و ببینند چه گفتمان و برنامه‌ای برای آینده کشور دارند و بر اساس آن تصمیم درست را بگیرند.

 حجت‌الاسلام محمدباقر غلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلانما»، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، این انقلاب عظیم ما با رسیدنِ انتخابات به دور دوم یک فصل جدیدی را آغاز کرده است که بسیار بااهمیت است.
 
 وی اضافه کرد:  دو قاعده که به تعبیر قرآن کریم در این اُمور راه‌گشا است، کلام‌ها و قول‌ها است که ما باید آن را به‌خوبی بشنویم و بعد، از خوبی‌های آن پیروی کنیم.
 
 مدرس حوزه علمیه شهرستان اردبیل گفت: همه مردم باید تمامی مناظرات و تمامی کلمات این دو کاندید را بشنوند و ببینند چه گفتمان و برنامه‌ای برای آینده کشور دارند و بر اساس آن تصمیم درست را بگیرند.
 
 وی با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: اگر می‌خواهید کسی را به‌خوبی بشناسید ببینید با کدام افراد هم‌نشین و هم‌صحبت‌اند و یا اطرافیان آن چه کسانی هستند.
 
غلامی تصریح کرد: اطرافیان نشانگر تفکر شخص موردنظر است شاید یکی با الفاظ خوب حرف می‌زند؛ ولی اطرافیان نشان می‌دهند که آن شخص تا چه حد برای نجات کشور می‌تواند سهیم باشد.
 
 وی تأکید کرد: نوع تفکرها را حتماً بررسی کنید و ببینید که با کدام تفکر می‌خواهند امورات کشور را اداره کنند و همچنین اطرافیانشان را خوب بسنجید؛ چون هر دو کاندید اشخاصی را آوردند که چندین سال در نظام جمهوری اسلامی فعالیت داشتند و ایده‌ها، تفکرها و منش آن‌ها مشخص شده است.
 
 مدرس حوزه علمیه شهرستان اردبیل تصریح کرد: بعد از سنجش و شناسایی ببینید کدام یک به نفع کشور برنامه‌ریزی کرده است و به کدام جهت قرار است حرکت کند و همچنین باید اندیشه‌های آنان مورد بررسی قرار بگیرد تا بدانید با کدام اندیشه قرار است مملکت را اداره کنند.
 
 وی بیان کرد: انتخابات میدان کارزار (جنگ با دشمن) است پس حضور حداکثری ما در اقتصاد، فرهنگ، سیاست و امنیت کشورمان و همین‌طور تمامی مباحثی که در کشور وجود دارد مؤثر است.
 
 حجت‌الاسلام غلامی در پایان سخنان خود گفت: اینکه چگونه به عرصه انتخابات ورود کنیم خیلی مهم است و مهم‌تر از آن این است که چه اشخاصی را تقویت کنیم.

انتهای پیام

https://www.sabalanema.ir/short/VM2lK
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر