جمعه 1403/04/15 21:11 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 23
1403-03-22 10:07 - شماره خبر : 103488 0
مراقب ثروت‌های ملی باشیم؛

کشف 89 اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۲۲ اصله گرده‌بینه و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی توسط مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان‌های نمین و کوثر خبر داد.

محمود قلی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«سبلان ما»، از کشف ۲۲ اصله گرده‌بینه و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی توسط مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان‌های نمین و کوثر خبر داد و گفت: دراین‌رابطه سه نفر متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

وی اظهار داشت: با شناسایی قبلی مأموران منابع طبیعی و اخذ دستور قضایی این تعداد گرده‌بینه در شهرک صنعتی فاز دو در یکی از کارگاه‌های چوب با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی در شهرستان کوثر با همکاری عوامل انتظامی توقیف و ضبط شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به‌صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق و بازدید از کارگاه‌های چوب، با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

قلی‌زاده افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره‌تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای خبر/

 

https://www.sabalanema.ir/short/4Xloq
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر