شنبه 1403/04/09 08:34 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-04-06 11:39 - شماره خبر : 103668 0
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اردبیل مطرح کرد:

آزادسازی زندانی با هزینه جشن تولد یک خانم

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اردبیل گفت: هزینه جشن تولد یک خانم اردبیلی، چند زندانی خانم دارای جرائم غیرعمد را در اردبیل آزاد کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سید ابراهیم میرعباس زاده صبح امروز در بین خبرنگاران اظهار داشت: اهدای هزینه جشن تولد به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل توسط ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان فرهنگ‌سازی شده وبا استقبال مردم روبه‌رو شده است.

 وی افزود: تاکنون چند مورد هزینه جشن تولد به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در اردبیل اختصاص‌یافته است که در این راستا چند زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

 دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اردبیل ادامه داد: چند روز پیش هم  فاطمه محمدحسینی، دختراردبیلی هزینه جشن تولد خود را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد که در این استان چند زندانی خانم که جرائم غیرعمد داشتند آزاد شدند.

میر عباس‌زاده ادامه داد: درصدد هستیم این فرهنگ خیرخواهانه را در تمام شهرستان‌های استان ترویج دهیم که گامی بزرگ در امور خیرخواهانه است.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان منطقه استقبال خوبی از این موضوع داشته‌اند که کارت مروجان امربه‌معروف ونهی از منکر هم به این نوجوانان و جوانان اهدا شده است.

محمد حسینی هم در مورد این کار خیر خود گفت: از اینکه با این اقدام خیرخواهانه خوشحالی را در چند خانواده به وجود آوردم بسیار خوشحال هستم.

 وی افزود: از اقشار مختلف مردم تقاضا دارم در این اقدام خیرخواهانه پیش‌گام باشند.

انتهای پیام/

 

 

https://www.sabalanema.ir/short/eR0XK
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر